زمان مطالعه: 3 دقیقه

تصادف عجیب پژو 206 با دیواره بزرگراه امام علی + عکس

بی توجهی به اصول صحیح رانندگی انحراف خودروی سواری از مسیر اصلی و برخورد شدید آن با دیواره بزرگراه، مصدومیت شدید راننده 29 ساله را در پی داشت.
08 آبان 1398
شناسه : 26586
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26586
3365+
بالا
بی توجهی به اصول صحیح رانندگی انحراف خودروی سواری از مسیر اصلی و برخورد شدید آن با دیواره بزرگراه، مصدومیت شدید راننده 29 ساله را در پی داشت.

حادثه 24 - بی توجهی به اصول صحیح رانندگی انحراف خودروی سواری از مسیر اصلی و برخورد شدید آن با دیواره بزرگراه، مصدومیت شدید راننده 29 ساله را در پی داشت.

در پی تماس شاهدین این حادثه با سامانه 125 آتش نشانی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 71 و گروه امداد و نجات 12 را ساعت 13:40 ظهر دیروز به بزرگراه امام علی(ع) مسیر جنوب به شمال، خروجی بلوار جانبازان(گلبرگ) اعزام نمود.

عباس قاسمی رییس ایستگاه 71 که به همراه نیروهای عملیات در محل حادثه اعزام شده بود در این باره گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد شدید با دیواره و حفاظ های جداکننده خروجی بزرگراه واژگون و راننده خودرو که به شدت آسیب دیده بود در زیر خودرو گرفتار شده بود.

وی افزود: آتش نشانان پس از کشیدن نوار خطر در محل حادثه و قرار دادن علایم هشدار دهنده ترافیکی برای جلوگیری از وقوع حوادث ثانویه پس از قطع برق خودرو، عملیات خود را برای خارج کردن مصدوم آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی ویژه امداد و نجات توانستند مصدوم را رهاسازی و به محیطی امن انتقال دهند تا عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه معاینات اولیه پزشکی و اقدامات درمانی را انجام دهند.

فرمانده آتش نشانان تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از انتقال مصدوم به مراکز درمانی و تحویل خودرو و محل حادثه به عوامل پلیس راهور به ماموریت خود خاتمه دادند

ارسال نظر