زمان مطالعه: 2 دقیقه

انحراف به چپ نیسان، 4 عضو یک خانواده را به کام مرگ کشاند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: 4 عضو یک خانواده بر اثر سانحه رانندگی و در برخورد با یک دستگاه وانت نیسان جان خود را از دست دادند.
08 آبان 1398
شناسه : 26576
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26576
2230+
بالا
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: 4 عضو یک خانواده بر اثر سانحه رانندگی و در برخورد با یک دستگاه وانت نیسان جان خود را از دست دادند.

حادثه 24 - رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: 4 عضو یک خانواده بر اثر سانحه رانندگی و در برخورد با یک دستگاه وانت نیسان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: این حادثه رانندگی حوالی ساعت 21 شب گذشته (7 آبان) میان 2 دستگاه خودروی پراید و وانت نیسان در محور فیروزآباد رخ داد.

وی افزود: بر اثر این حادثه 4 تن از سرنشینان پراید که عضو یک خانواده بودند جان سپرده و یک سرنشین دیگر این خودرو نیز به شدت زخمی شد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان، انحراف به چپ خودروی وانت نیسان علت وقوع این سانحه مرگبار بوده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با ابراز تاسف از وقوع این سانحه رانندگی، بی توجهی به جلو و سبقت های غیرمجاز را عامل اصلی بسیاری از سوانح رانندگی منجر به فوت عنوان کرد.

وی در پایان از رانندگان خواست با توجه به لغزنده بودن اکثر محورهای استان با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از اعمال رفتارهای خطرناک مانند سرعت و سبقت های غیرمجاز خودداری کنند.

ارسال نظر