زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات بازداشت رئیس سازمان جنگل‌ها / اتهام خلیل آقایی چیست؟

بر اساس پیگیری های به عمل آمده از سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، خلیل آقایی رئیس این سازمان بازداشت شده و از صبح امروز در محل کار خود حاضر نشده است.
06 آبان 1398
شناسه : 26544
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26544
4611+
بالا
بر اساس پیگیری های به عمل آمده از  سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، خلیل آقایی رئیس این سازمان بازداشت شده و از صبح امروز در محل کار خود حاضر نشده است.

حادثه 24 - بر اساس پیگیری های به عمل آمده از  سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، خلیل آقایی رئیس این سازمان بازداشت شده و از صبح امروز در محل کار خود حاضر نشده است.

عباس سمیعی مدیرکل روابط عمومی سازمان جنگل ها اظهار کرد: بازداشت وی هنوز به طور رسمی به این سازمان اعلام نشده اما وی روز شنبه این هفته برای پاره ای از توضیحات به دادسرای ویژه کارکنان دولت رفته و از صبح امروز  در محل کار خود حضور نیافته است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات ما بازداشت وی ربطی به سازمان جنگل ها نداشته است.

خلیل آقایی پیش از این نماینده مجلس شورای اسلامی بود که بعد از اتمام دوره فعالیت خود به عنوان معاون پارلمانی وزارت جهاد کشاورزی انتخاب شد و بعد از این دوره رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری شد.

اطلاعات منتشر شده نشان می دهد رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به اتهام ارتشا از سوی دادسرای کارکنان دولت بازداشت شده است.

ارسال نظر