زمان مطالعه: 5 دقیقه

مرگ اسرارآمیز خانم دکتر جوان در خانه مجردی مرد دندانپزشک

تحقیقات از مرد دندانپزشک به اتهام قتل دختر دانشجوی دندان‌پزشکی از سوی مأموران پلیس در جریان است.
29 مهر 1398
شناسه : 26393
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26393
3692+
بالا
تحقیقات از مرد دندانپزشک به اتهام قتل دختر دانشجوی دندان‌پزشکی از سوی مأموران پلیس در جریان است.

حادثه 24 - تحقیقات از مرد دندانپزشک به اتهام قتل دختر دانشجوی دندان‌پزشکی از سوی مأموران پلیس در جریان است.

ساعت ۵:۲۸ صبح روز پنج‌شنبه ۲۵‌مهرماه بود که مأموران کلانتری‌۱۳۴ شهرک غرب به قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران مرگ مشکوک دختر جوانی را در یکی از بیمارستان آن حوالی خبر دادند. با اعلام این خبر بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شدند. تیم جنایی در بیمارستان با جسد دختر ۲۳‌ساله‌ای به نام پریسا روبه‌رو شدند که آثار خراشیدگی و جراحات روی بدنش نمایان بود. بررسی‌های مأموران نشان داد پریسا، دانشجوی رشته دندانپزشکی یکی از دانشگاه‌های تهران است که ساعتی قبل مرد دندانپزشکی او را در حالی که فوت کرده‌بود به بیمارستان منتقل کرده‌است. از سوی دیگر مشخص شد دندانپزشک ۴۲‌ساله که فرزاد نام دارد مدتی است با پریسا در کلینیکی حوالی جردن با هم کار می‌کنند و روز حادثه هم پریسا مهمان خانه او بوده که این اتفاق مرگبار برای او رخ داده‌است.

بدین ترتیب مأموران به دستور قاضی غلامی، فرزاد را به عنوان مظنون حادثه بازداشت کردند.

وی در بازجویی‌ها در حالی که خود را بی‌گناه می‌دانست ابتدا در ادعایی گفت: من دکتر دندانپزشک هستم و در یک کلینیک دندانپزشکی حوالی جردن مشغول به کار هستم. مدتی قبل پریسا که او هم دانشجوی دندانپزشکی است برای کار به این کلینیک آمد و از آن روز به بعد آشنایی ما شروع شد و کم‌کم با هم ارتباط برقرار کردیم. ما با هم ارتباط دوستانه داشتیم و پریسا هم گاهی به خانه من می‌آمد و گاهی هم خودروی مدل بالا و گرانقیمتم را در اختیار او قرار می‌دادم. روز حادثه پریسا خودروی مرا برای رفتن به جایی برداشته‌بود که متوجه شدم خودروام را در اختیار خواهرش قرار داده‌است. وقتی پریسا و خواهرش به خانه‌ام آمدند به او اعتراض کردم و گفتم نباید بدون اجازه خودروی مرا در اختیار خواهرش قرار می‌داده است که گفت دوست داشته و ربطی به من ندارد. همین موضوع باعث درگیری و زد و خورد ما شد که خواهرش از خانه ما قهر کرد و رفت و پس از آنهم پریسا به اتاق خواب رفت و خوابید، اما ساعتی بعد وقتی به اتاق رفتم دیدم نفس نمی‌کشد که بلافاصله او را به بیمارستان رساندم، اما پزشکان اعلام کردند پریسا فوت کرده است.

وی در ادامه تحقیقات ادعای دیگری را مطرح کرد و این بار گفت: من و پریسا مشکلی نداشتیم. روز حادثه پریسا تنهایی به خانه من آمد که با هم مشاجره لفظی پیدا کردیم و بعد از آن به اتاق رفت و خوابید. وقتی به سراغش رفتم دیدم مقداری قرص مصرف کرده است و نفس نمی‌کشد که او را به بیمارستان رساندم. همزمان با انتقال جسد دختر جوان به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ، متهم به دستور قاضی غلامی برای ادامه تحقیقات و روشن شدن زوایایی پنهان حادثه در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

ارسال نظر