زمان مطالعه: 3 دقیقه

مرگ دانش آموز 12 ساله در زنگ ورزش / سقوط تیردروازه باعث این حادثه شد

دانش آموز ۱۲ ساله قمی در اثر غفلت در یکی از سالن‌های ورزشی استان جان باخت.
25 مهر 1398
شناسه : 26343
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26343
3376+
بالا
دانش آموز ۱۲ ساله قمی در اثر غفلت در یکی از سالن‌های ورزشی استان جان باخت.

حادثه 24 - دانش آموز ۱۲ ساله قمی در اثر غفلت در یکی از سالن‌های ورزشی استان جان باخت.

ماجرا از این قرار است که دیروز تعدادی از دانش آموزان یک مدرسه  برای گذراندن ساعت ورزش خود همراه با معاون پرورشی مدرسه راهی یک سالن ورزشی می‌شوند که در غفلت آقای معاون و مسئول سالن ورزشی، یکی از دانش آموزان که فقط ۱۲ سال سن داشته با جا به جا کردن یکی از دروازه‌های داخل سالن باعث سقوط آن می‌شود و این اتفاق در نهایت منجر به فوت این نوجوان می‌شود.

گفتنی است: بر اثر شدت جراحت وارده تا رسیدن عوامل اورژانس به محل حادثه ،دانش آموز جان باخت.

خسروی، مدیر این سالن‌ ورزشیدر خصوص جزئیات حادثه جان باختن دانش آموز در سالن ورزشی گفت:سه روز پیش دانش آموزان مقطع متوسطه یک مدرسه غیر انتفاعی در ناحیه چهار قم به علت غیاب معلم ورزش به همراه مربی پرورشی برای زنگ ورزش به سالن ورزشی مراجعه می‌کنند.

او ادامه داد:در حین ورزش، معلم پرورشی برای کوچک کردن محوطه بازی برای دانش آموزان اقدام به جابجایی دروازه می‌کند که حتی کف پوش سالن آسیب می‌رسد، که همکاران سالن با این مسئله برخورد می‌کنند.

مدیر این سالن ورزشی گفت:در ساعت بعد زنگ ورزش در سالن به ما اطلاع دادند دانش آموز بر اثر برگشتن دروازه بر روی خودش در دم جان باخته است و عوامل اورژانس به محل حادثه آمدند.

خسروی با بیان این که دروازه در سالن های ورزشی قابلیت جابجایی دارد عنوان کرد:از آنجایی که دروازه دوباره جابجا شده مشخص نیست دروازه بر روی دانش آموز در اثر غفلت مربی افتاده یا برای انجام حرکت بارفیکس بر روی دروازه، منجر به افتادن دروازه بر روی خودش شده است.

دیدگاه ها
  • امیر
    20 آذر 1398
    باسلام و خسته نباشیدبنده از مطلعین نزدیک این اتفاق هستماین خبر پر از کذب و افترا هایی ست که صاحب سالن برای سلب مسئولیت از خود زده استنظر کارشناس دادگستری چیز دیگریستلطفا یا اصلاح کنید یا حذف
    پاسخ مدیر :
    لطفا اگر اطلاعاتی دارید برامون ارسال کنید.

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر