زمان مطالعه: 3 دقیقه

دستگیری قاتل فراری در نقطه صفر مرزی کردستان / یک زن همدست او بود

فردی که یک مرد را به قتل رسانده و جسد او را سوزانده بود در کمتر از یک ماه پس از ارتکاب جرم توسط ماموران مرزبانی فرماندهی انتظامی کردستان در نقطه صفری مرزی دستگیر شد.
24 مهر 1398
شناسه : 26330
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26330
2857+
بالا
فردی که یک مرد را به قتل رسانده و جسد او را سوزانده بود در کمتر از یک ماه پس از ارتکاب جرم توسط ماموران مرزبانی فرماندهی انتظامی کردستان در نقطه صفری مرزی دستگیر شد.

حادثه 24 - فردی که یک مرد را به قتل رسانده و جسد او را سوزانده بود در کمتر از یک ماه پس از ارتکاب جرم توسط ماموران مرزبانی فرماندهی انتظامی کردستان در نقطه صفری مرزی دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان روز چهارشنبه  اظهار داشت: جسد سوخته مقتول با هویت مشخص اواخر شهریور در جاده فرعی روستای گندمان شهرستان سنندج و در داخل خودرویش پیدا شده بود که بلافاصله ماموران آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان تحقیقات برای یافتن قاتل را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: روز ۲۸ شهریور آتش‌سوزی خودروی سواری در جاده فرعی روستای گندمان از طریق تماس‌ مردم با ۱۱۰ اعلام و ماموران کلانتری ۱۹ حسن آباد شهر سنندج برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فاتحی یادآور شد: ماموران کلانتری در بازدید از صندوق عقب خودروی سمند یک جسد سوخته کشف و با حضور عوامل پلیس آگاهی و تشخیص هویت بررسی‌ها برای یافتن قاتل آغاز شد و نهایت مشخص شد مقتول مردی ۴۲ ساله و اهل یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه است.

وی گفت: پس از تحقیقات پلیس ابتدا همدست قاتل دستگیر و سپس خود قاتل حین ورود غیرقانونی به داخل کشور توسط پلیس مرزبانی و آگاهی در نقطه صفر مرزی دستگیر و به مقر پلیس اگاهی منتقل شد.

وی افزود: مشخص شد قاتل همراه یک زن (همدست خود)با انگیزه‌های شخصی مقتول را به خانه باغی کشانده و با ضربات چاقو او را به قتل می‌رساند و قاتل و همدستش، پس از قتل، جسد را با خودروی مقتول به خارج از شهر برده و سپس به آتش می‌کشند.

ارسال نظر