زمان مطالعه: 4 دقیقه

سارق زیورآلات برای باز کردن در گاوصندوق از کلید ساز کمک می گرفت

با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی سارقان حرفه ای که اقدام به سرقت زیورآلات از گاو صندوق منزلی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
24 مهر 1398
شناسه : 26324
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26324
2219+
بالا
با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی سارقان حرفه ای که اقدام به سرقت زیورآلات از گاو صندوق منزلی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

حادثه 24 - با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی سارقان حرفه ای که اقدام به سرقت زیورآلات از گاو صندوق منزلی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ  جواد شفیع زاده  ‌در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از گاوصندوق منزلش، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهارداشت: ‌با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیمی زبده از کاراگاهان پایگاه ششم مسئول رسیدگی به پرونده شدند.

وی گفت: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی به فردی کلیدساز مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و در بازجویی های انجام شده متهم اذعان داشت که فردی به درب مغازه وی مراجعه و طی درخواستی مبنی بر اینکه کلید گاوصندوقش مفقود شده تقاضای باز کردن گاوصندوق را کرد و بنده به همراه وی به منزل مورد نظر رفتم و نامبرده پس از بازکردن در  منزل با کلید و جلب اعتماد بنده، ‌اقدام به باز کردن گاوصندوق کردم.

کارآگاه شفیع زاده بیان داشت: با توجه به اظهارات متهم دستگیرشده بلافاصله متهم دیگر نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقداری از زیورآلات مسروقه کشف و متهم در بازجویی های به عمل آمده صراحتا به بزه انتسابی اعتراف و بیان داشت مابقی اموال را به فردی مالخر فروخته است.

سرپرست پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به دستگیری مالخر موردنظر و کشف مابقی زیورآلات سرقت شده به ارزش 4 میلیارد ریال، گفت: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی  به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ جواد شفیع زاده در خاتمه خطاب به تمامی افرادی که در حرفه کلیدسازی مشغول می باشند تاکید کرد: با توجه به پرونده مطرح شده و اینکه سارقان با داشتن کلیدهایی خاص و یا اینکه از سرقت های قبلی به کلیدهای منزل دسترسی می یابند،‌ می بایست قبل از هرگونه اقدامی با احراز هویت فرد مراجعه کننده و همچنین تحقیقات محلی از مالک بودن فرد مطمئن شوند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر