زمان مطالعه: 3 دقیقه

آتش سوزی وانت بار بر اثر برخورد با بلوک های بتونی در خاوران + عکس

یک دستگاه خودرو وانت بار بر اثر برخورد با بلوک های بتونی جاده خاوران آتش گرفت و راننده جوان آن نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.
21 مهر 1398
شناسه : 26249
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26249
2987+
بالا
یک دستگاه خودرو وانت بار بر اثر برخورد با بلوک های بتونی جاده خاوران آتش گرفت و راننده جوان آن نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

حادثه 24 - یک دستگاه خودرو وانت بار بر اثر برخورد با بلوک های بتونی جاده خاوران آتش گرفت و راننده جوان آن نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

وقوع این حادثه ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح امروز توسط شاهدان به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع رسانی شد که بلافاصله با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 121 و گروه امداد و نجات 15 به محل حادثه واقع در جاده خاوران، داخل دوربرگردان توتک راهی شدند.

محمدباقر صفری فرمانده ی آتش نشانان اعزامی درمورد چگونگی بروز این حادثه اظهار داشت: یک دستگاه وانت بار مزدا در مسیرغرب به شرق جاده خاوران درحال حرکت بود که در هنگام دورزدن در یکی از دوربرگردان های جاده بنام توتک، خودرو از کنترل راننده خارج شد و به شدت با بلوک های بتونی کنار جاده برخورد کرد.

وی افزود: بروز این حادثه منجر به آتش گرفتن وانت مزدا و نیز گرفتار شدن راننده ی ۲۸ ساله ی این خودرو شد.

صفری ادامه داد: راننده وانت بار پیش از وارد آمدن صدمات بیشتر با کمک تیم نجات آتش نشانی از داخل اتاقک این وسیله نقلیه خارج شد و همچنین نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از کشیدن یکرشته لوله ی آب آتش نشانی، آتش خودرو را خاموش کرده واز پیشروی بیشتر آن جلوگیری کردند.

این فرمانده آتش نشانی اظهار داشت: پس از خاموش شدن کامل آتش، خودروی حادثه دیده تحویل عوامل انتظامی منطقه شد و همچنین راننده مصدوم برای انتقال به بیمارستان دراختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.

شایان ذکر است علت وقوع این حادثه توسط پلیس راهور منطقه در دست بررسی است

ارسال نظر