زمان مطالعه: 3 دقیقه

4 کشته و 9 مصدوم در تصادف مرگبار پژو پارس با 2 پراید

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام از تصادف یک پژو پارس با 2 دستگاه پراید با 4 کشته و 9 مجروح خبر داد.
20 مهر 1398
شناسه : 26185
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26185
3341+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام از تصادف یک پژو پارس با 2 دستگاه پراید با 4 کشته و 9 مجروح خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام از تصادف یک پژو پارس با 2 دستگاه پراید با 4 کشته و 9 مجروح خبر داد.

سرهنگ هوشنگ کیانی گفت: ساعت 19غروب روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در محور تربت جام به سمیع آباد ، بلافاصله گشت تصادفات به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود:دربررسی های عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه سواری پارس که راننده و 5 عضو خانواده اش سرنشین آن بودند با یک دستگاه خودروی پراید که راننده و 3 عضو خانواده اش سرتشین آن بودند به صورت رخ به رخ با یکدیگر تصادف و با یک دستگاه خودروی پراید دیگر نیز به شدت برخورد می کند.

سرهنگ کیانی تصریح کرد: دراین حادثه خانم 35 ساله ای که سرنشین خودروی پژو پارس بود و خانم 25 ساله ای که سرنشین خودروی پراید بود دردم جان خود را از دست دادند وراننده و 4 سرنشین دیگر پژو با 2راننده و 4 سرنشین 2 خودرو پراید مصدوم  شده بودند که بلافاصله توسط اکیپ های اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان تربت جام عنوان کرد: متاسفانه با وجود تلاش تیم پزشکی راننده 36 ساله  یکی از  خودروهای پرایدومرد 45 ساله ای که سرنشین این خودرو بوده به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باختند.

سرهنگ کیانی خاطر نشان کرد: علت این تصادف مرگبار و دلخراش توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

وی با ابراز تاسف از این سانحه از رانندگان خواست در هنگام رانندگی از اقداماتی از جمله صحبت کردن با تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و ... که موجب حواس پرتی و بی توجهی به جلو می شود پرهیز کرده و با رعایت مقررات رانندگی از حوادث دلخراش رانندگی جلوگیری کنند.

ارسال نظر