زمان مطالعه: 2 دقیقه

اعدام متجاوز به عنف در زندان بندرعباس + جزئیات

مردی که 5 سال قبل در حادثه ای هولناک به زنی تجاوز تجاوز کرده بود با تایید حکمش صبح امروز در زندان مرکزی بندرعباس به دار مجازات آویخته شد.
20 مهر 1398
شناسه : 26174
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26174
3304+
بالا
مردی که 5 سال قبل در حادثه ای هولناک به زنی تجاوز تجاوز کرده بود با تایید حکمش صبح امروز در زندان مرکزی بندرعباس به دار مجازات آویخته شد.

حادثه 24 - مردی که 5 سال قبل در حادثه ای هولناک به زنی تجاوز تجاوز کرده بود با تایید حکمش صبح امروز در زندان مرکزی بندرعباس به دار مجازات آویخته شد.

علی صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با هشدار به اخلالگران امنیت عمومی گفت: یک متجاوز به عنف صبح امروز در زندان مرکزی بندرعباس به دار مجازات آویخته شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خصوص جزئیات این پرونده اظهار داشت: مهرماه 1393 خانمی با ادعای تجاوز به عنف اقدام به طرح شکایت نمود که در این خصوص متهم در زمان کوتاهی دستگیر و پرونده‌ای در دادگاه کیفری استان هرمزگان تشکیل شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از طی مراحل دادرسی ، اثبات جرم و صدور حکم اعدام متهم ( الف –س ) ، این حکم در شعبه بیستم دیوان عالی کشور تأیید و صبح امروز در زندان مرکزی بندرعباس به مرحله اجرا گذاشته شد .

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با هشدار به هنجارشکنان و اخلال گران امنیت عمومی تصریح کرد: افرادی که سودای چنین جرایم شیطانی را در سر می پرورانند، بدانند که دستگاه قضائی استان هرمزگان برای حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و مجازات این‌گونه افراد قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

ارسال نظر