زمان مطالعه: 3 دقیقه

آزادی گروگان 8 ساله در میناب / گروگان گیران گروگان شان را به بسیج تحویل دادند

پسر بچه ای 8 ساله که در میناب توسط آدم ربایان گروگان گرفته شده بود باتلاش کارآگاهان آگاهی آزاد و به آغوش خانواده اش بازگشت.
16 مهر 1398
شناسه : 26093
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26093
2940+
بالا
پسر بچه ای 8 ساله که در میناب توسط آدم ربایان گروگان گرفته شده بود باتلاش کارآگاهان آگاهی آزاد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

حادثه 24 - پسر بچه ای 8 ساله که در میناب توسط آدم ربایان گروگان گرفته شده بود باتلاش کارآگاهان آگاهی آزاد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی میناب اظهار داشت: درپی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان تبعه افغانستان مبنی براینکه پسر بچه 8 ساله اش برای خرید نان از منزل خارج و توسط آدم ربایان ربوده شده، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل دوربین‌های مداربسته، مالک خودروی مورد استفاده آدم‌ربایان  را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند، افزود: متهم در بازجوئی های فنی و تخصصی به آدم ربایی کودک 8 ساله با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

با اشاره به اینکه آدم ربایان در تماس‌های مکرر با خانواده پسربچه ربوده شده درخواست وجه نقد داشتند، بیان داشت: ماموران با ترفندهای پلیسی دریافتند آدم ربایان قصد خروج از مرز ایران به خاک افغانستان را دارند که با هماهنگی مقام قضائی متهم دستگیر شده موضوع دستگیری خود و همچنین اطلاع ماموران از نیت شومشان را به همدستان آدم ربا اعلام کرد تا هرچه زودتر نسبت به رها کردن گروگان اقدام کنند.

رستمی اضافه کرد: آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و  با یک واسطه، فرد ربوده شده را به پایگاه بسیج سندرک تحویل و پسربچه صحیح و سالم به آغوش خانواده اش بازگردانده شد.

وی با بیان اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و متهم تحویل دادسرا شد؛ اظهار داشت: اقدامات پلیسی جهت دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

رستمی در پایان از شهروندان خواست: از فرستادن کودکان خردسال خود به پارک و مغازه به تنهایی خودداری کرده و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن 110 پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

ارسال نظر