زمان مطالعه: 3 دقیقه

واژگونی سوزوکی ویتارا در خیابان دروس + عکس

یک دستگاه خودرو سواری به هنگام حرکت در خیابان دروس با یک دستگاه خودرو پارک شده در کنار خیابان برخورد کرد و واژگون شد که دراثرآن، راننده این وسیله نقلیه مجروح و درداخل اتاقک آن گرفتار شد.
15 مهر 1398
شناسه : 26080
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26080
3145+
بالا
یک دستگاه خودرو سواری به هنگام حرکت در خیابان دروس با یک دستگاه خودرو پارک شده در کنار خیابان برخورد کرد و واژگون شد که دراثرآن، راننده این وسیله نقلیه مجروح و درداخل اتاقک آن گرفتار شد.

حادثه 24 - یک دستگاه خودرو سواری به هنگام حرکت در خیابان دروس با یک دستگاه خودرو پارک شده در کنار خیابان برخورد کرد و واژگون شد که دراثرآن، راننده این وسیله نقلیه مجروح و درداخل اتاقک آن گرفتار شد.

پس از اعلام خبر این حادثه از سوی شاهدان، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 18:40 دقیقه عصر روز گذشته، بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه 89 را به محل حادثه درخیابان دروس، خیابان یخچال اعزام کرد.

علی سهیلی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری سوزوکی ویتارا به هنگام تردد در خیابان دروس به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و پس از برخورد با یک خودرو پرشیا پارک شده، واژگون شد.

این فرمانده آتش نشانی با بیان این که آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه، مشغول عملیات شدند، افزود: گروهی از آتش نشانان بوسیله تجهیزات آتش نشانی، درحضور عوامل اورژانس به نجات راننده خودروی واژگون شده که زنی 30 ساله بود، پرداخته و سپس بعداز انجام عملیات رها سازی، این زن مصدوم را برای انتقال به بیمارستان در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.

وی ادامه داد: همزمان گروهی دیگر از آتش نشانان با نصب علائم هشدار دهنده ی ایمنی در اطراف صحنه تصادف و همچنین قطع برق خودروها و جلوگیری از نشت بنزین آنها، به ایمن سازی محل حادثه پرداختند.

سهیلی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود، با جرثقیل و تجهیزات ویژه نجات، خودرو های تصادفی را به محلی امن انتقال دادند.

فرمانده ایستگاه 89 آتش نشانی درپایان اظهار داشت : هم اکنون پلیس راهور علت بروز این حادثه رانندگی را در دست بررسی قرار داده است

ارسال نظر