زمان مطالعه: 4 دقیقه

انکار قتل زن تنها در دادگاه

مرد افغانستانی که به اتهام قتل یک زن تحت محاکمه قرار گرفته بود در دادگاه مدعی شد به دروغ اعتراف کرده بود.
15 مهر 1398
شناسه : 26060
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26060
2307+
بالا
مرد افغانستانی که به اتهام قتل یک زن تحت محاکمه قرار گرفته بود در دادگاه مدعی شد به دروغ اعتراف کرده بود.

 حادثه 24 - مرد افغانستانی که به اتهام قتل یک زن تحت محاکمه قرار گرفته بود در دادگاه مدعی شد به دروغ اعتراف کرده بود.

جلسه رسیدگی به این پرونده صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. در ابتدای جلسه کیفرخواست علیه متهم خوانده شد و در ادامه فرزند مقتول و پدر و مادر او به‌عنوان ولی‌دم در جایگاه حاضر شدند و طرح شکایت کردند. پدرومادر مقتول گفتند هر تصمیمی که نوه‌شان بگیرد قبول دارند. پسرنوجوان نیز گفت: من درخواست دیه کامل مادرم را دارم و اگر متهم نتواند دیه را بدهد برایش درخواست قصاص دارم. همچنین به خاطر سرقت پول‌های نقد و گوشی تلفن همراه مادرم نیز از متهم شکایت دارم.

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت او اتهام قتل عمدی را رد کرد و گفت: من در جریان آنچه اتفاق افتاده نیستم.

اما قاضی با خواندن اعترافات متهم در دادسرا گفت: شما در دادسرا به‌قتل اعتراف کرده‌ای.

متهم بار دیگر منکر شد و گفت: من تازه از افغانستان به ایران آمده بودم و هیچ پولی نداشتم. یکی از دوستانم به‌نام جمعه را دیدم، او گفت زنی می‌خواهد یخچال خانه را برایش جابه‌جا کنیم بیا برویم. وقتی وارد خانه زن شدیم متوجه شدم جمعه قرار رابطه با او گذاشته است، من وارد خانه آن زن شدم اما بعد بیرون آمدم وقتی دوباره برگشتم دیدم جمعه او را کشته است. من خبر ندارم اموال مقتول را چه کسی دزدیده است.

قاضی از متهم پرسید می‌توانستی در دادسرا این موضوع را مطرح کنی چرا این کار را نکردی؟ متهم گفت: جمعه پسرم را گروگان گرفته بود من 8 فرزند دارم و آنها در ایران زندگی می‌کنند. او به همسرم گفته بود اگر می‌خواهید پسرتان را پس دهم باید شوهرت اعتراف کند که قتل را مرتکب شده است به‌همین‌دلیل اعتراف کردم. در واقع چاره‌ای نداشتم جان بچه‌ام در خطر بود. بعد از اینکه من نزد بازپرس اعتراف کردم او قبول کرد پسرم را رها کند. من نه پول دزدیدم و نه گوشی را برداشتم.

قضات بعد از گفته‌های متهم و دفاعیات وکیل او برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.‌

کلمات کلیدی:
ارسال نظر