زمان مطالعه: 4 دقیقه

مهناز افشار طلاق گرفته است؟

مهناز افشار، سوپراستار جنجالی با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، زمزمه ها در خصوص جدایی از همسرش یاسین رامین را قوت بخشید.
10 مهر 1398
شناسه : 25944
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/25944
3742+
بالا
مهناز افشار، سوپراستار جنجالی با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، زمزمه ها در خصوص جدایی از همسرش یاسین رامین را قوت بخشید.

حادثه 24 - مهناز افشار، سوپراستار جنجالی با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، زمزمه ها در خصوص جدایی از همسرش یاسین رامین را قوت بخشید.

افشار روز گذشته در صفحه شخصی اش نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دو تا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی.»

ازدواج افشار و رامین از همان ابتدا با حاشیه هایی همراه بود. یاسین، همسر افشار، پسر محمدعلی رامین معاون سابق مطبوعاتی وزارت ارشاد در دولت محمود احمدی نژاد است و زمانی که آنها با یکدیگر ازدواج کردند حرف و حدیث های زیادی درباره مهریه افشار به میان آمد اما افشار همه این شایعه ها را رد کرد و گفت: اولین بار این صحبت از طرف خانم برومند نازنین مطرح شد که بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. بعد از آن خانم برومند در افتتاحیه تئاتر لیلی رشیدی از عصبانیت خود در مورد مطرح کردن این حرف معذرت خواهی کرد اما رسانه ها این موضوع را پوشش ندادند. مهریه من 10 شاخه گل نرگس است.

یکی دیگر از حاشیه های این زوج اختلاف سنی آنها بود که باز هم افشار را مجبور به واکنش کرد. او گفت: همسرم متولد 60 است و من 4 سال از او بزرگترم. محل تولد، اسم و عکس همسرم را اشتباه منعکس کردند.

زمانی که موضوع شیرخشک های آلوده در برخی رسانه ها مطرح شد باز هم افشار به دفاع از همسرش پرداخت و گفت: این اواخر هم بابت موضوع شیرخشک ها آزرده شدم به دلیل اینکه گاهی آدم اشتباهی را شخصاً مرتکب می شود و برای آن تلاش می کند. در گفتگوی قبلی ام از نهادها تقاضا کردم که به این موضوع رسیدگی شود برای شفافیت و روشن شدن اذهان عمومی. من با وزارت بهداشت و هلال احمر صحبت کردم و گفتند چنین پرونده ای وجود ندارد و گفتم چرا این موضوع را عنوان نمی کنید و این درخواست من به عنوان مدعی العموم حساب نشده است.

هرچند تا مدتی زندگی این زوج لاکچری در آرامش ادامه داشت اما حتی تولد دخترشان لیانا نیز برای شان حاشیه ساز شد. افشار در این باره هم اینطور توضیح داد: لیانا دخترم جایی متولد شده که پدرش متولد شده است؛ در آلمان. همسرم تصمیم گرفت جایی که خودش متولد شده، دخترش هم متولد شود اما قانون آلمان شبیه جای دیگری در دنیا نیست که با تولد در خاک آن کشور، شهروند بشوی! چیزی که دلم می خواهد بگویم این است که این روزها اینکه در کجا به دنیا آمدی و خواسته یا ناخواسته درهای کشورت به رویت بسته است، ملاک ارزشگذاری دغدغه وطن پرستی باشد.

ارسال نظر