زمان مطالعه: 2 دقیقه

نجات راننده کامیون از میان آتش

آتش سوزی دو دستگاه خودروی سنگین با یکدیگر در بزرگراه بسیج آتش سوزی یکی از خودروها و مصدومیت یکی از سرنشینان را به همراه داشت.
08 مهر 1398
شناسه : 25896
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/25896
2233+
بالا
آتش سوزی دو دستگاه خودروی سنگین با یکدیگر در بزرگراه بسیج آتش سوزی یکی از خودروها و مصدومیت یکی از سرنشینان را به همراه داشت.

حادثه 24 - آتش سوزی دو دستگاه خودروی سنگین با یکدیگر در بزرگراه بسیج آتش سوزی یکی از خودروها و مصدومیت یکی از سرنشینان را به همراه داشت.

ساعت ۲:۰۵ بامداد امروز رانندگان خودروهای عبوری شاهد برخورد دو دستگاه خودروی سنگین با یکدیگر در بزرگراه بسیج شمال بعد از بیمارستان بعثت با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند و این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیز بلافاصله با به صدا درآوردن زنگ ایستگاه ۱۵ آتش نشانان را به همراه تیم نجات ۱۱ عازم محل حادثه کرد.

حمید صفا فرمانده ی آتش نشانان دراین باره گفت: یک دستگاه کامیون در هنگام حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه به دلیل بی احتیاطی به شدت با یک دستگاه خودروی تریلر حامل تیرآهن پارک شده در حاشیه ی بزرگراه برخورد کرده و راننده ی ۴۵ ساله ی آن همزمان با آتش سوزی سمت راست خودرو در آن گرفتار شده بود.

وی افزود: آتش نشانان با توجه به خلوت بودن بزرگراه در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساند و بی درنگ پس از چیدن علائم هشدار دهنده ی ترافیکی در بزرگراه در قالب دو تیم مشغول عملیات شدند و تیم حریق پس از کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی به خاموش کردن آتش سوزی و جلوگیری از گسترش آن مشغول و تیم نجات نیز به خارج کردن راننده ی گرفتار در کابین خودرو پرداختند.

صفا خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از خارج کردن راننده و تحویل وی به عوامل اورژانس برای معاینات اولیه و نیز خاموش کردن آتش سوزی خودرو و ایمن سازی محل حادثه، با حاضر شدن عوامل راهور ونیروی انتظامی و تحویل محل به ایشان، به عملیات خود پایان دادند.

ارسال نظر