زمان مطالعه: 4 دقیقه

خانواده ۵ قلو‌های اراکی صاحب خانه شدند

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت : یک واحد مسکونی ۹۰ متری برای خانواده ۵ قلو‌های اراکی سند خورد.
08 مهر 1398
شناسه : 25894
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/25894
2548+
بالا
مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت : یک واحد مسکونی ۹۰ متری برای خانواده ۵ قلو‌های اراکی سند خورد.

حادثه 24 - مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت : یک واحد مسکونی ۹۰ متری برای خانواده ۵ قلو‌های اراکی سند خورد.

زهرا امینی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی از ثبت سند یک واحد مسکونی به نام خانواده دارای ۵ قلو اراکی خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت مسکن و شرایط خاص این خانواده و دستور اکید شخص استاندار مرکزی و پیگیری‌های مدیر بهزیستی شهرستان اراک یک واحد مسکونی ۹۰ متری به این خانواده واگذار شد.

امینی افزود: طبق قرار مقرر سه دانگ این واحد مسکونی به نام بهزیستی اراک تا ۱۵ سال و بعد از زمان مشخص به نام ۵ قلو‌ها تغییر مالکیت می‌دهد و سه دانگ هم به نام پدر خانواده سند ثبت شده است.

او بیان کرد: به منظور خرید این واحد مسکونی ۳۶ میلیون تومان از طریق اعتبارات حوزه معاونت اجتماعی و همکاری معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی، ۶ میلیون تومان ودیعه مسکن از سوی سازمان بهزیستی و۵۰ میلیون تومان بنیاد علوی و ۱۰ میلیون تومان از سوی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی، ۱۰۰ میلیون تومان از طریق برنامه مشارکتی خیرین شهر اراک با هماهنگی اداره بهزیستی شهرستان اراک و مابقی سهم آورده خود خانواده اختصاص یافته است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: سازمان بهزیستی با همکاری و تعامل با استانداری، سازمان مسکن و شهرسازی، موسسات خیریه مسکن‌ ساز و مشارکت مددجویان در خصوص ساخت مسکن اقدامات مؤثری را شروع کرده است.

او با تبیین ضرورت و اهمیت رفع مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت بهزیستی ادامه داد: سیاست‌های رفاهی، منسجم و هدفمند سازمان بهزیستی کشور در راستای حفظ منزلت و کرامت اجتماعی جامعه هدف بهزیستی به ویژه خانواده‌های دارای فرزند چند قلو است.

امینی تصریح کرد: تأمین مسکن این قشر از جامعه، حذف هزینه‎های سرسام‌آور مسکن را از سبد هزینه خانوار آن‌ها در پی خواهد داشت، بنابراین توجه به این مهم گامی بنیادی در راستای توانمندسازی خانوار‌ها زیر پوشش این نهاد حمایتی است.

ارسال نظر