زمان مطالعه: 2 دقیقه

خودرو سواری پشت کامیونت باری آتش گرفت

یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال با کامیونت باری در بزرگراه آزادگان به یکباره آتش گرفت و با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
07 مهر 1398
شناسه : 25871
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/25871
2232+
بالا
یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال با کامیونت باری در بزرگراه آزادگان به یکباره آتش گرفت و با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

حادثه 24 - یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال با کامیونت باری در بزرگراه آزادگان به یکباره آتش گرفت و با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

راننده کامیونت باربری با مشاهده شعله های آتش بی درنگ با سامانه 125 تماس گرفت و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 15:36 ظهر روز گذشته زنگ ایستگاه 69 را به صدا درآورد و آتش نشانان روانه بزرگراه آزادگان شمال به جنوب، بعد از خروجی بزرگراه شدند.

فریدون عبدالهی فرمانده ی آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده شد که از قسمت صندوق عقب یک دستگاه خودروی سواری شعله ی آتش زبانه می‌کشد و آتش در حال سرایت به تمام قسمت‌های این خودرو بود.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ ضمن رعایت نکات ایمنی و کشیدن چندین رشته لوله ی آب و کف ضمن قطع برق خودرو مشغول خاموش کردن شعله های آتش شدند و از سرایت بیشتر آن به دیگر قسمت‌های خودرو جلوگیری کردند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش سوزی خودرو و ایمن سازی آن، با تحویل خودرو به مالک و عوامل انتظامی برای بررسی بیشتر علت این آتش سوزی به عملیات خود پایان دادند.

ارسال نظر