زمان مطالعه: 3 دقیقه

پایان وکالت وکیل قلابی با پروانه جعلی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از بازداشت یک وکیل قلابی که با پروانه وکالت جعلی اقدام به وکالت می‌نمود، خبر داد.
06 مهر 1398
شناسه : 25821
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/25821
2247+
بالا
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از بازداشت یک وکیل قلابی که با پروانه وکالت جعلی اقدام به وکالت می‌نمود، خبر داد.

حادثه 24 - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از بازداشت یک وکیل قلابی که با پروانه وکالت جعلی اقدام به وکالت می‌نمود، خبر داد.

حسین سلامی با اشاره به بازداشت یک وکیل قلابی اظهار داشت: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان، مشخص شد فردی با جعل پروانه وکالت چندین وکیل در استان‌های تهران و شیراز به صورت غیرقانونی اقدام به وکالت می‌نماید.

دادستان جیرفت عنوان کرد: بلافاصله با هماهنگی با حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان، محل سکونت این وکیل قلابی مورد شناسایی قرار گرفت و ماموران واحد عملیات حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، اقدام به دستگیری وی نمودند.

سلامی اعلام کرد: متهم به اتهام جعل اسناد عادی و دولتی، جعل مهر ادارات مختلف و کلاهبرداری تفهیم اتهام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

این مقام قضایی اظهار داشت: متهم که دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه شیراز است در اعترافات اولیه خود گفته است از سال ۱۳۸۴ شروع به وکالت به صورت غیرقانونی کرده است و حتی از سال ۸۸ به بعد پا را فراتر گذاشته و اقدام به راه اندازی دفتر وکالت ونصب تابلوی وکالت در مرکز این شهر نموده است.

 دادستان جیرفت در پاسخ به این سوال که چگونه این فرد توانسته است در این مدت به صورت غیرقانونی اقدام به وکالت نماید، گفت: متهم به صورت بسیار حرفه‌ای اقدام به جعل سربرگ وکالت و پروانه وکالت می‌نموده است و متاسفانه هر زمان هم که از کانون وکلاء استعلام صورت پذیرفته است پاسخ مثبت بوده است، زیرا وی با اسم و فامیل یک وکیل واقعی فعالیت می‌نموده است.

ارسال نظر