زمان مطالعه: 3 دقیقه

خشم آنی پدر باعث قتل پسرش شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشته شدن پسری به دست پدر خود خبر داد و گفت: فرد قاتل نیز حدود یک ساعت پس از ارتکاب قتل دستگیر شد.
03 مهر 1398
شناسه : 15745
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15745
2203+
بالا
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشته شدن پسری به دست پدر خود خبر داد و گفت: فرد قاتل نیز حدود یک ساعت پس از ارتکاب قتل دستگیر شد.

حادثه 24 - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشته شدن پسری به دست پدر خود خبر داد و گفت: فرد قاتل نیز حدود یک ساعت پس از ارتکاب قتل دستگیر شد.

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری در شهرک کارمندان، ماموران کلانتری 21 نیایش به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری بین یک پدر و پسر اتفاق افتاده که طی آن پدر 56 ساله با شلیک گلوله ای به سمت پسر 27 ساله خود، موجب مرگ او شده است.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات، ماموران کلانتری جستجوی خود را برای یافتن پدر قاتل آغاز کرده و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، ضمن اشاره  به اعتراف فرد دستگیر شده در خصوص قتل فرزندش به دنبال اختلاغات خانوادگی، گفت: این فرد برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار داده شده است.

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ، گفت: گاهی اوقات کم تحملی و خشم آنی اتفاقات جبران ناپذیری را نظیر همین واقعه رقم می زند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری های سطح شهر و استان کرمانشاه همه روزه در ساعات اداری آماده ارائه مشاوره های رایگان در همه زمینه ها به عموم شهروندان هستند.

ارسال نظر