زمان مطالعه: 2 دقیقه

انفجار هولناک خانه ای در ستارخان یک مصدوم برجای گذاشت

انفجاری که در داخل یک باب منزل مسکونی اتفاق افتاده بود سبب مصدومیت یکی از ساکنان و تخریب قسمتی از این منزل شد.
02 مهر 1398
شناسه : 15720
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15720
2127+
بالا
انفجاری که در داخل یک باب منزل مسکونی اتفاق افتاده بود سبب مصدومیت یکی از ساکنان و تخریب قسمتی از این منزل شد.

حادثه 24 - انفجاری که در داخل یک باب منزل مسکونی اتفاق افتاده بود سبب مصدومیت یکی از ساکنان و تخریب قسمتی از این منزل شد.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 21:28 شب گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 10 و گروه امداد و نجات 18 را به محل حادثه واقع در خیابان ستارخان، خیابان پاتریس لومومبا اعزام کرد.

هادی حلاجی افسر آماده منطقه 2 آتش نشانانی در این باره گفت: براثرشدت انفجاردر زیرزمین ساختمان سه طبقه مسکونی، یکی از ساکنان آن مجروح و همچنین بخشی از این واحد مسکونی از قسمت دیوارآن تخریب شد.

وی با اعلام این که درپی این انفجار، آتش سوزی نیز در بخشی از این واحد مسکونی رخ داد، افزود: آتش نشانان به سرعت به سه گروه تقسیم شدند و در کمترین زمان ممکن همزمان با قطع جریان برق و گاز، تمامی ساکنان ساختمان را به محیط ایمن منتقل کرده و همزمان نیز مشغول خاموش کردن آتش سوزی حاصل از انفجار شدند.

حلاجی در ادامه گفت: آتش نشانان با سرعت عمل بالای خود مانع از گسترش آتش سوزی شده و همچنین موفق به مهار وخاموش کردن به موقع این آتش سوزی شدند.

افسر آماده منطقه 2 عملیات آتش نشانی تهران در ادامه بیان کرد: نیروهای آتش نشانی ضمن ایمن سازی کامل محل، مصدوم حادثه را نیز برای اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

گفتنی است علت بروز این حادثه درحال حاضر توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.

ارسال نظر