زمان مطالعه: 3 دقیقه

21 کشته و 20 زخمی در ۴۲ مورد تیراندازی شبانه روز گذشته آمریکا

براساس گزارش‌های دریافتی تاکنون، ۴۲ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم ۲۱ نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شده اند.
02 مهر 1398
شناسه : 15699
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15699
2129+
بالا
براساس گزارش‌های دریافتی تاکنون، ۴۲ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم ۲۱ نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شده اند.

حادثه 24 - براساس گزارش‌های دریافتی تاکنون، ۴۲ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم ۲۱ نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شده اند.

به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در شهر هیوستون در ایالت تگزاس یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد. پلیس اعلام کرد تیراندازی در یک کلوب شبانه رخ داده است. در تیراندازی در شهر بیکرزفیلد در ایالت کالیفرنیا نیز دو نفر کشته شدند. دو نفر در تیراندازی در بروکلین در ایالت نیویورک زخمی شدند. تیراندازی در سنت لوئیس در ایالت میسوری نیز دو کشته برجای گذاشت. درگیری بین سرنشینان دو خودرو در شهر گاری در ایالت ایندیانا نیز دو کشته و دو زخمی برجای گذاشت. ۱۱ مورد از تیراندازی‌های در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت یکشنبه تا دوشنبه و تلفات آن‌ها را در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس ۱۴۶ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۴۶ نفر کشته و ۱۰۷ نفر زخمی شده اند. ۳۰ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

بر این اساس طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، ۱۸۸ مورد تیراندازی در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۶۷ نفر کشته و ۱۲۷ نفر زخمی شده اند.

با توجه به اینکه گزارش‌های تیراندازی‌ها در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می‌شود، آمار نهایی تیراندازی‌های بیست و چهار ساعت دوشنبه تا سه شنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز چهارشنبه منتشر می‌شود.

ارسال نظر