زمان مطالعه: 2 دقیقه

متهم پرونده مرگ عماد در اولین جلسه بازجویی: من بی گناهم

جوان 27 ساله ای که نصاب داربست های ورزشگاه آزادی بود و به اتهام تسبیب در قتل عماد، پسر 6 ساله بازداشت شده است در اولین جلسه بازجویی مدعی شد که بی گناه است.
27 شهریور 1398
شناسه : 15541
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15541
2492+
بالا
جوان 27 ساله ای که نصاب داربست های ورزشگاه آزادی بود و به اتهام تسبیب در قتل عماد، پسر 6 ساله بازداشت شده است در اولین جلسه بازجویی مدعی شد که بی گناه است.

حادثه 24 - جوان 27 ساله ای که نصاب داربست های ورزشگاه آزادی بود و به اتهام تسبیب در قتل عماد، پسر 6 ساله بازداشت شده است در اولین جلسه بازجویی مدعی شد که بی گناه است.

در جریان تحقیقات در خصوص مرگ هولناک عماد 6 ساله در ورزشگاه آزادی مأموران کلانتری ١٤١ شهرک گلستان و تیم تشخیص هویت در محل حادثه حضور پیدا کرده و اتصال تیر چراغ روشنایی محوطه گیت ورودی ورزشگاه آزادی تهران به داربست فلزی را علت مرگ بچه اعلام کردند. با بررسی‌های اولیه دستورات لازم در خصوص بازداشت مقصران احتمالی توسط بازپرس کشیک قتل صادر و در اولین اقدام پیمانکار نصب‌کننده داربست فلزی بازداشت شد.

نصاب 27 ساله روز گذشته برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و بازپرس جنایی به اتهام تسبیب در قتل شبه‌عمد برای او قرار بازداشت صادر کرد. نصاب جوان در تحقیقات اولیه گفت: به‌عنوان نصاب داربست و پیمانکار هیچگونه سهل‌انگاری انجام نداده‌ام. حادثه بر اثر برق گرفتگی رخ داده و من کار برق انجام نمی‌دهم که بخواهم به داربست برق وصل کنم و در این رابطه هم هیچ دخالتی نداشته و به دستور پشتیبانی  ورزشگاه نصب داربست را انجام داده‌ام. زمانی هم که داشتم داربست را نصب می‌کردم تیر برقی ندیدم و از همین مسأله متعجب هستم.

ارسال نظر