زمان مطالعه: 3 دقیقه

جان باختن عماد 6 ساله در ورزشگاه آزادی و دو روایت متناقض / پیمانکار ورزشگاه بازداشت شد

مرگ پسری 6 ساله به نام عماد صفی یاری پس از پایان مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی ابهامات زیادی درباره علت اصلی وقوع این حادثه ایجاد کرده است. در حالی که برخی این حادثه را به دلیل برق گرفتگی در گیت ورودی اعلام کرده اند برخی منابع دیگر از مرگ این کودک در دکه ساندویچ فروشی خبر می دهند.
26 شهریور 1398
شناسه : 15501
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15501
3025+
بالا
سردار کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری پایتخت از بازداشت یکی از پیمانکاران ورزشگاه آزادی خبر داد
مرگ پسری 6 ساله به نام عماد صفی یاری پس از پایان مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی ابهامات زیادی درباره علت اصلی وقوع این حادثه ایجاد کرده است. در حالی که برخی این حادثه را به دلیل برق گرفتگی در گیت ورودی اعلام کرده اند برخی منابع دیگر از مرگ این کودک در دکه ساندویچ فروشی خبر می دهند.

حادثه 24 - مرگ پسری 6 ساله به نام عماد صفی یاری پس از پایان مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی ابهامات زیادی درباره علت اصلی وقوع این حادثه ایجاد کرده است. در حالی که برخی این حادثه را به دلیل برق گرفتگی در گیت ورودی اعلام کرده اند برخی منابع دیگر از مرگ این کودک در دکه ساندویچ فروشی خبر می دهند.

 رئیس اورژانس تهران جان باختن یک پسربچه 6 ساله را بر اثر برق گرفتگی را در ورزشگاه آزادی تهران تایید کرد.دکتر پیمان صابریان در این باره گفت: پس از دیدار امشب دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت یک پسر بچه هشت ساله دچار برق گرفتگی شده که با وجود حضور تکنسین‌های اورژانس انجام اقدامات درمانی در محل جان خود را از دست می‌دهد. وی درباره جزئیات این کودک نیز گفت: این پسربچه 6 پس از دیدار امشب دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت قصد عبور از گیت‌های بلیت‌فروشی الکترونیک داشته که دچار برق گرفتگی می‌شود.

این گزارش حاکی از آن است که اصرار برای ورود تماشاگران از گیت های الکترونیکی تعداد زیادی از تماشاگران بازی امروز را هم پشت در نگه داشته بود و حالا روایت های ابتدایی حکایت از اتصالی برق در گیت ها داشته است. باشگاه خبرنگاران جوان و ایران ورزشی در دقایق اولیه این خبر را اینگونه مخابره کرده اند. اینکه اولین اخبار حاکی از این است که این اتفاق به‌علت مشکلات فنی گیت‌ها رخ داده و کودک هشت‌ساله به این دلیل فوت کرده است.باشگاه خبرنگاران در خبر خود نوشته است:«سر این پسربچه که به داربست پشت گیت تکیه داده شده و این داربست به سیم برق وصل بوده که باعث فوت او شده است.»

اما مسئولان ورزشگاه و مقاماتی از وزارت ورزش که نمی خواهند پیش از بیانیه رسمی در این باره اظهار نظر کنند، به طور غیررسمی به رسانه ها اعلام کرده اند این کودک که فرزند یکی از دکه‌دارهای ورزشگاه آزادی بوده ، بر اثر برق‌کشی غیراصولی و غیرفنی،در داخل دکه فروش ساندویچ دچار برق‌گرفتگی شده است و دلیل فوت این کودک این بوده است.

مازیار ناظمی، مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از پیگیری سریع این اخبار خبر داد و گفت به سرعت ماجرای دقیق را از سیف، مدیر مجموعه آزادی، جویا می‌شود.

در همین حال سردار کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری پایتخت از بازداشت یکی از پیمانکاران ورزشگاه آزادی خبر داد و گفت: پس از وقوع حادثه در ورزشگاه آزادی با حضور ماموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان و تیم تشخیص هویت، تحقیقات اولیه تحت نظارت مقام محترم قضایی آغاز شد. وی ادامه داد: با دستور قضایی پیمانکار نصب داربست پس از این حادثه دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در راستای شناسایی مقصر یا مقصران احتمالی دیگر در جریان است.

ارسال نظر