زمان مطالعه: 3 دقیقه

دستگیری سارقان سریالی با 30 فقره سرقت از خانه شیرازی ها

جانشین پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان منزل و کشف 30 فقره سرقت از آن‌ها در شیراز خبر داد.
25 شهریور 1398
شناسه : 15484
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15484
2203+
بالا
جانشین پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان منزل و کشف 30 فقره سرقت از آن‌ها در شیراز خبر داد.

حادثه 24 - جانشین پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان منزل و کشف 30 فقره سرقت از آن‌ها در شیراز خبر داد.

سرهنگ  کاووس حبیبی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سریالی منزل در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری باند سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های انجام شده توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، مشخص شد سارقان در اوایل شب خصوصا ایام تعطیل که شهروندان برای تفریح و یا دید و بازدید از منزل خود خارج می شوند با ورود به منازل اقدام به سرقت اموال کم حجم و با ارزش می کنند.

جانشین پلیس آگاهی استان تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی اعضای باند سارقان منزل در یکی از محله‌های شیراز شدند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر 3 نفر سارقان منزل که اعضای یک باند بودند را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به 30 فقره سرقت منزل در شیراز اقرار کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از پاتوق سارقان، 10 دستگاه تلفن همراه، دوربین عکاسی و تلویزیون ال ای دی کشف شد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت خروج از منزل و مسافرت طولانی، منازل خود را به افراد مورد اعتماد خصوصا همسایگان بسپارند و حتی الامکان منازل خود را مجهز به آژیر و دوربین مدار بسته کنند.

ارسال نظر