زمان مطالعه: 2 دقیقه

فرار ناکام قاچاقچیان موادمخدر از چنگال پلیس / تاریکی هوا هم نتوانست به آنها کمک کند

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه مقادیری مهمات از جمله نارنجک جنگی توسط نیروی انتظامی این شهرستان کشف شد.
25 شهریور 1398
شناسه : 15479
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15479
2225+
بالا
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه مقادیری مهمات از جمله نارنجک جنگی توسط نیروی انتظامی این شهرستان کشف شد.

حادثه 24 - دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه مقادیری مهمات از جمله نارنجک جنگی توسط نیروی انتظامی این شهرستان کشف شد.

محسن گل‌محمدی روز دوشنبه اظهار داشت:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ایرانشهر شب گذشته پس از رصد اطلاعاتی و اخذ دستور قضایی یک دستگاه خودروی سواری حامل موادمخدر از نوع تریاک را در یک درگیری مسلحانه توقیف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی از خودروی مذکور یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر و مقادیری مهمات از جمله نارنجک جنگی کشف کردند.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت:متهمان پس از درگیری مسلحانه با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شدند که تلاش برای شناسایی و دستگیری آنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: برخورد با قاچاقچیان موادمخدر از اولویت‌های دستگاه قضایی است زیرا بسیاری از آسیب‌های اجتماعی،تزلزل بنیان خانواده‌ها و افزایش آمار طلاق بر اثر شیوع توزیع و مصرف موادمخدر در جامعه بوده که با توجه به سیاست پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه مقابله قاطعانه و قانونی با این نوع از جرائم در حفظ کیان خانواده بسیار مؤثر خواهد بود.

گل محمدی تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاچاقچیان موادمخدر قاطعانه برخورد می‌کند.

ارسال نظر