زمان مطالعه: 3 دقیقه

رهایی گروگان 41 ساله از چنگال آدم‌ربایان مسلح

با تلاش شبانه روزی پلیس چابهار گروگان41 ساله از چنگال آدم ربایان آزاد شد.
20 شهریور 1398
شناسه : 15348
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15348
2244+
بالا
با تلاش شبانه روزی پلیس چابهار گروگان41 ساله از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

حادثه 24 - با تلاش شبانه روزی پلیس چابهار گروگان41 ساله از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

سردار احمد طاهری، جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان درباره جزئیات این خبر، گفت: ساعت 21:45 دوازدهم شهریورماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در خیابان امام خمینی(ره) شهرستان چابهار بلافاصله اکیپی از مأموران این پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

سردار احمد طاهری بیان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مردی41ساله ای توسط 4 نفر از سرنشینان یک دستگاه سواری پژو 405 نقره‌ای‌رنگ، مسلح به سلاح کمری و کلاش با سر و صورت پوشیده و ملبس به لباس محلی ، ربوده شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی یکی از آدم ربایان را شناسایی و با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی او را در ساعت 19:00چهاردهم شهریورماه  در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: باتوجه به بازجویی های مقدماتی پلیس از این متهم 44 ساله مشخص شد، علت آدم ربایی اخاذی بوده است و در ادامه تحقیقات هویت یکی دیگر از آدم ربایان نیز شناسایی شد.

آدم ربایان که عرصه را برخود تنگ دیده بودند در ساعت 20و 30 دقیقه چهاردهم شهریورماه گروگان را در محل عیدگاه شهرستان سراوان رها کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

ارسال نظر