زمان مطالعه: 2 دقیقه

عملیات پلیس برای نجات نوجوان 16 ساله از چنگ آدم ربایان

با تلاش پلیس ایرانشهر نوجوان 16 ساله ایرانشهری از چنگ آدم ربایان آزاد شد.
13 شهریور 1398
شناسه : 15211
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15211
2539+
بالا
با تلاش پلیس ایرانشهر نوجوان 16 ساله ایرانشهری از چنگ آدم ربایان آزاد شد.

حادثه 24 - با تلاش پلیس ایرانشهر نوجوان 16 ساله ایرانشهری از چنگ آدم ربایان آزاد شد.

سردار احمد طاهری درباره جزئیات این خبر، گفت: ساعت 5:30 بامداد هشتم مرداد ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در شهرستان ایرانشهر بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، پسری 16ساله توسط 4 سرنشین مسلح خودروی پژو 405 در روستای نوکجوب شهرستان ایرانشهر ربوده شده است.

 سردار طاهری تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در این خصوص با انجام اقدامات تخصصی و فنی گسترده به صورت شبانه روزی و با جمع آوری مدارک میدانی و به کارگیری کلیه امکانات در نهایت یکی از آدم ربایان که جوانی 26 ساله و از آشنایان این نوجوان بود را در نوکجوب ایرانشهر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ابراز کرد: با توجه به دستگیری یکی از متهمان، آدم‌ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و نوجوان ربوده شده را ظهر روز هفتم شهریورماه جاری در روستای نوکجوب این شهرستان رها کرده و از محل متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علت آدم ربایی اختلافات مالی بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

ارسال نظر