زمان مطالعه: 3 دقیقه

راز قتل یک خارجی در ایران بر ملا شد

فرمانده نیروی‌انتظامی میناب گفت: باند سارقان به عنف در میناب دستگیر شدند و قتل یک خارجی نیز مورد تحقیق ماموران قرار گرفت.
11 شهریور 1398
شناسه : 15162
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15162
2317+
بالا
فرمانده نیروی‌انتظامی میناب گفت: باند سارقان به عنف در میناب دستگیر شدند و قتل یک خارجی نیز مورد تحقیق ماموران قرار گرفت.

حادثه 24 - فرمانده نیروی‌انتظامی میناب گفت: باند سارقان به عنف در میناب دستگیر شدند و قتل یک خارجی نیز مورد تحقیق ماموران قرار گرفت.

محمد رستمی گفت: ماموران انتظامی شهرستان میناب با دستگیری اعضای باند سارقان به عنف از راز ۳۰ فقره سرقت و قتل یک نفر از اتباع بیگانه دست یافتند.

رستمی افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با راه اندازی گشت‌های محسوس و غیر محسوس و تجزیه و تحلیل شیوه و شگرد سارقان و مشاهده فیلم‌های موجود یک نفر از سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات تعقیب و گریز در شهر میناب دستگیر شد.

 این مسئول انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهم به پلیس آگاهی انتقال و در بازجویی‌های فنی و تخصصی اعتراف کرد که با همدستی ۵ نفر دیگر اقدام به سرقت به عنف چندین فقره گوشی، کیف قاپی، سرقت موتورسیکلت در شهر میناب می کرده که با بهره گیری از منابع و مخبرین محلی و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه سایر متهمان در شهرستان رودان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سایر اعضای این باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان گفت: متهمین دستگیر شده در مقابل ادله و شواهد موجود راهی جز اعتراف نداشته و به ۳۰ فقره انواع سرقت، زورگیری، کیف قاپی به عنف و یک فقره قتل اتباع بیگانه در سال ۹۷ اعتراف کردند که تمام سرقت‌ها و قتل بازسازی صحنه انجام شده و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و متهمین تحویل مراجع قضایی شدند.

ارسال نظر