زمان مطالعه: 3 دقیقه

راننده تاکسی اینترنتی تصاویر غیراخلاقی برای زن جوان ارسال می کرد

رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: راننده یکی از شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی در این استان به علت ایجاد مزاحمت دستگیر شد.
10 شهریور 1398
شناسه : 15128
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15128
2305+
بالا
رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: راننده یکی از شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی در این استان به علت ایجاد مزاحمت دستگیر شد.

حادثه 24 - رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: راننده یکی از شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی در این استان به علت ایجاد مزاحمت دستگیر شد.

سرهنگ حسین صادقی روز یکشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: با مراجعه خانم سمنانی به پلیس فتای مرکز استان مبنی بر مزاحمت اینترنتی، پرونده تشکیل شد و در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی بیان کرد: در بررسی های اینترنتی و میدانی کارشناسان و مهندسان پلیس مشخص شد، فردی با ارسال تصاویر غیراخلاقی و درخواست های غیرمنطقی در بستر شبکه اجتماعی تلگرام برای بانوی شاکی ایجاد مزاحمت کرده است.

رئیس پلیس فتای استان سمنان به تحقیقات تخصصی و گسترده مأموران انتظامی در این خصوص اشاره و تصریح کرد: متهم پرونده که در یکی از شرکت های حمل و نقل اینترنتی شاغل بود، شناسایی و به اداره پلیس منتقل شد.

وی به اعتراف مزاحم اینترنتی به جرم ارتکابی اشاره و خطرنشان کرد: مجرم با اطلاع از اختلاف خانوادگی این خانم در یکی از سفرهای درون شهری، اقدام به ارتباط گیری و مزاحمت برای وی داشت.

رئیس پلیس فتای استان سمنان، حفظ و صیانت از حریم خصوصی در فضای مجازی را اولویت فعالیت کاربران خواند و یادآور شد: پلیس فتای سمنان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی مشکلات و مسائل شهروندان در این فضا بوده و کاربران نیز می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir آگاهی و دانش خود را برای استفاده صحیح از فضای مجازی و فرصت های آن ارتقا دهد.

ارسال نظر