زمان مطالعه: 3 دقیقه

آرم و علائم شیطان پرستی روی لباس های عزاداری

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از تشدید برخورد با فروشندگان پوشاک نامتعارف خبرداد.
09 شهریور 1398
شناسه : 15117
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15117
2753+
بالا
رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از تشدید برخورد با فروشندگان پوشاک نامتعارف خبرداد.

حادثه 24 - رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از تشدید برخورد با فروشندگان پوشاک نامتعارف خبرداد.

سرهنگ علی اصغر عبادی رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: کنترل و نظارت بر صنوف و برخورد با فروشندگان پوشاک نامتعارف تشدید می‌شود.

او افزود: با توجه به اینکه یکی از اهداف دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به انحراف کشاندن جوانان و نفوذ از راه فرهنگی و دینی است از این رو برابر اخبار و اطلاعات واصله تعدادی از واحد‌های صنفی اقدام به عرضه و فروش البسه‌های مشکی رنگ با توجه به نزدیکی به ایام ماه محرم با آرم و علائم شیطان پرستی و نامتعارف می‌کنند.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: به همین منظور اجرای طرح نظارتی و کنترلی صنوف با جدیت در دستور کار قرار گرفت و در اجرای یک طرح ضربتی در سطح بازار و مجتمع‌های تجاری بندرعباس تعداد ۵۷ البسه مشکی با طرح‌های نامتعارف کشف و برای ۵ واحد صنفی متخلف اخطاریه پلمب صادر شد.

سرهنگ علی اصغر عبادی گفت: در این طرح متصدیان ۵ واحد صنفی متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و به ۲۳ واحد صنفی تذکرات جدی لازم داده شد.

او با تاکید بر استمرار طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها، از عموم شهروندان خواست ضمن رعایت و حفظ حرمت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، در خرید لباس مشکی و محرمی از خرید هرگونه البسه نامتعارف برای خود و فرزندان جدا خودداری کنند.

ارسال نظر