زمان مطالعه: 2 دقیقه

این جوان بیمار گم شده؛ او را دیده اید؟

پلیس با انتشار تصویر جوان بیماری که بعد از مراجعه به بیمارستان به طرز عجیبی ناپدید شده است از شهروندان برای کمک به یافتن او کمک خواست.
09 شهریور 1398
شناسه : 15091
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15091
2414+
بالا
پلیس با انتشار تصویر جوان بیماری که بعد از مراجعه به بیمارستان به طرز عجیبی ناپدید شده است از شهروندان برای کمک به یافتن او کمک خواست.

حادثه 24 - پلیس با انتشار تصویر جوان بیماری که بعد از مراجعه به بیمارستان به طرز عجیبی ناپدید شده است از شهروندان برای کمک به یافتن او کمک خواست.

سرهنگ چهری در توضیح خبر گفت: روز 27 مرداد ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 145 ونک اعلام کرد پسرم بنام ایمان صفری 26 ساله به علت بیماری روحی روانی جهت مداوا از منزل واقع در شهرستان گنبد کاووس به مقصد تهران بیمارستان شهید رجایی خارج و تاکنونی مراجعتی نداشته است. او پسرم ناشنوا است.

وی افزود : کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی بیمارستان شهید رجایی شده و در تحقیقات صورت گرفته و در بازبینی دوربین های مداربسته بیمارستان مشخص شد فقدانی جهت ویزیت و مداوا وارد بیمارستان شده  و پس از انجام اقدامات پزشکی ، بیمارستان را ترک کرده است. با وجود تلاشهای صورت گرفته جهت پیدایش فقدانی ، تاکنونی سرنخی از وی بدست نیامده است. به همین دلیل اطلاعات بدست آمده به بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 تهران منعکس و دستور انتشار تصویر فقدانی جهت شناسایی و پیدایش صادر شد.

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری در پایان اشاره داشت : باتوجه به دستور انتشار تصویر فقدانی از سوی بازپرس پرونده و داشتن مشکلات روحی روانی و ناشنوا بودن وی  ، شهروندان در صورت شناسایی و اطلاع از محل وی می توانند با شماره های 21865678-21865674 پایگاه سوم پلیس آگاهی تماس حاصل نمایند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر