زمان مطالعه: 3 دقیقه

فرو رفتن میخ بلند در پای مرد تعمیرکار + عکس

مردی که برای تعمیر به بالای سقف ساختمان رفته بود بر اثر بی احتیاطی میخ بلندی به پای وی فرو رفت و موجب آسیب دیدگی و جراحت شدید پای راستش شد.
05 شهریور 1398
شناسه : 15016
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15016
5310+
بالا
مردی که برای تعمیر به بالای سقف ساختمان رفته بود بر اثر بی احتیاطی میخ بلندی به پای وی فرو رفت و موجب آسیب دیدگی و جراحت شدید پای راستش شد.

حادثه 24 - مردی که برای تعمیر به بالای سقف ساختمان رفته بود بر اثر بی احتیاطی میخ بلندی به پای وی فرو رفت و موجب آسیب دیدگی و جراحت شدید پای راستش شد.

وقوع این حادثه ساعت 11:45 دقیقه صبح روز گذشته توسط شاهدان به سامانه 125 اطلاع داده و درخواست کمک فوری شد که بی درنگ با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان نیروهای آتش نشانی ایستگاه 19 و گروه امداد و نجات 11 به محل حادثه در خیابان دماوند رهسپار شدند.

هادی منان رئیس ایستگاه 32 آتش نشانی تهران که به اتفاق نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور یافته بود، در این باره گفت: مرد 47 ساله ای پیش از ظهر دیروز برای تعمیر و ترمیم سقف های فلزی به بالای سقف ساختمان رفت که ناگهان میخی به طول 10 سانتی متر به کف پای راستش فرورفت و او را به سختی مجروح کرد.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه ابتدا ایمن سازی های اولیه را انجام دادند و سپس با استفاده از تجهیزات ویژه امداد و نجات، قسمتی از این میله فلزی را برش دادند و پای مصدوم این مرد 47 ساله را آزاد کردند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی در ادامه اظهار داشت: این مردمصدوم در حالیکه قسمتی از این میخ فلزی هم چنان درکف پای این شخص گیر کرده و باقی مانده بود، برای خارج کردن میخ از پای این مرد و و درمان او بلافاصله توسط و تحت نظارت امدادگران اورژانس به مرکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

هادی منان درخاتمه تاکید کرد: علت بروز این حادثه هم اکنون از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.

ارسال نظر