زمان مطالعه: 2 دقیقه

جنگل‌های گچساران در آتش بی احتیاطی سوخت

فرماندار شهرستان گچساران از آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌ها و مراتع این شهرستان خبر داد.
05 شهریور 1398
شناسه : 14996
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/14996
2205+
بالا
فرماندار شهرستان گچساران از آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌ها و مراتع این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 - فرماندار شهرستان گچساران از آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌ها و مراتع این شهرستان خبر داد.

علی خوانپایه اظهار کرد: این آتش‌سوزی از عصر دوشنبه در جنگل‌ها و مراتع منطقه سرآبنیز و تلخاب شیرین شروع شده و همچنان ادامه دارد. وی افزود: نیروهایی برای مهار آتش‌سوزی اعزام شدند و در حال اعزام نیروهای آتش‌نشانی و شرکت نفت نیز به محل آتش‌سوزی هستیم.

فرماندار شهرستان گچساران در خصوص علت آتش‌سوزی بیان کرد: احتمالا آتش‌زدن پسماند مزارع و سرایت به جنگل‌ها و مراتع علت آتش‌سوزی باشد.

در همین حال مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پی آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های سرآبنیز و تلخاب شیرین گچساران اطلاعیه‌ای صادر کرد.متن این اطلاعیه به شرح زیر است: «به دلیل گستردگی آتش‌سوزی مزارع و باغات روستاهای سرآبنیز، تلخاب شرین و ... و خطرات جدی آن، کلیه مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گچساران، شوراها و دهیاران محترم منطقه، بنا به مصوبه اضطرای استان موظفند از ساعت ۲۳ مورخ ۴ شهریور ۹۸ در محل آتش‌سوزی روستاهای مذکور، ضمن حضور فعال، همه امکانات و نیروی انسانی خویش را جهت کنترل آتش‌سوزی بکار گیرند. بدیهی است هیچ‌گونه سهل‌انگاری پذیرفته نبوده و طبق قانون پیگیری و عمل می‌شود. همچنین از اهالی محترم، جوانان و نیروهای مردمی و بسیجی تقاضای همکاری و تلاش برای کنترل این آتش‌سوزی را داریم.»

کلمات کلیدی:
ارسال نظر