زمان مطالعه: 3 دقیقه

دستگیری شرور قمه به دست جنوب پایتخت

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری یکی دیگر از اراذل و اوباشی خبر داد که با حضور در یک نزاع دسته جمعی، به تخریب اموال عمومی و خصوصی و ضرب و جرح شهروندان پرداخته بود.
04 شهریور 1398
شناسه : 14981
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/14981
2332+
بالا
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری یکی دیگر از اراذل و اوباشی خبر داد که با حضور در یک نزاع دسته جمعی، به تخریب اموال عمومی و خصوصی و ضرب و جرح شهروندان پرداخته بود.

حادثه 24 - رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری یکی دیگر از اراذل و اوباشی خبر داد که با حضور در یک نزاع دسته جمعی، به تخریب اموال عمومی و خصوصی و ضرب و جرح شهروندان پرداخته بود.

سرهنگ سعید راستی به تشریح این خبر پرداخت و گفت: اواسط ماه گذشته تعدادی از اراذل و اوباش جنوب غرب تهران در محله شمشیری با انواع سلاح سرد(شمشیر،قمه،چماق و..) ضمن ایجاد درگیری و نزاع دسته جمعی اقدام به عربده کشی و ضرب و جرح چند تن از شهروندان و تخریب خودروهای آنها کرده و پیش از رسیدن پلیس متواری شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پلیس که از همان لحظه تحقیقات خود را برای دستگیری و شناسایی متهمان آغاز کرده بود، در عملیات های متعدد موفق شدند تعدادی از این اراذل و اوباش را که در درگیری حضور داشتند، شناسایی و دستگیر کند، اما همچنان تعدادی از این افراد متواری بوده و زندگی مخفیگاه داشتند.

وی افزود: با این وجود  تحقیقات همچنان ادامه داشت تا این که چندی پیش یکی دیگر از حاضران در درگیری به نام م شناسایی و بر اساس دستور مرجع قضایی، به اتهام قدرت نمایی و تخریب اموال عمومی و خصوصی در حوالی محله یافت اباد دستگیر و به دادسرا تحویل شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، با اشاره به این‌که پلیس، اجازه قدرت‌نمایی به افراد مخل نظم عمومی را نمی دهد، تاکید کرد: تلاش برای دستگیری سایر اراذل و اوباش حاضر در این درگیری، همچنان ادامه دارد.

سرهنگ راستی، در پایان از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد خلاف قانون و مقررات اجتماعی و روبرو شدن با آسیب های اجتماعی، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

ارسال نظر