زمان مطالعه: 3 دقیقه

فاطمه عبادی: اشک فینال، اشک انسانیت بود

فاطمه عبادی، که برنده جایزه 500 میلیون تومانی عصر جدید شده درگفتگویی درباره چگونگی انتخاب سوژه اهدای عضو برای مسابقه فینال صحبت کرد. او می گوید این سوژه وقتی گروه عصر جدید به ماهشهر رفته بودند به ذهنش رسیده است.
03 شهریور 1398
شناسه : 14957
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/14957
3133+
بالا
فاطمه عبادی، که برنده جایزه 500 میلیون تومانی عصر جدید شده درگفتگویی درباره چگونگی انتخاب سوژه اهدای عضو برای مسابقه فینال صحبت کرد. او می گوید این سوژه وقتی گروه عصر جدید به ماهشهر رفته بودند به ذهنش رسیده است.

حادثه 24 - فاطمه عبادی، که برنده جایزه 500 میلیون تومانی عصر جدید شده درگفتگویی درباره چگونگی انتخاب سوژه اهدای عضو برای مسابقه فینال صحبت کرد. او می گوید این سوژه وقتی گروه عصر جدید به ماهشهر رفته بودند به ذهنش رسیده است.

فاطمه عبادی که این روزها به چهره مشهور و در عین حال محبوبی تبدیل شده است می گوید:« یکی از اهدافم این بود که هر بار چیزی را اجرا کردم، اول درباره هوای خوزستان، بعد درباره کودکان سرطانی، بعد از آن کودکان کار و در آخر هم مادر و اهدای عضو باشد و یک اتفاقی بیفتد و تدبیری شود. حالا هم خوشحالم که من وظیفه خودم را انجام داده‌ام، با این‌که نمی‌دانم توجه به این مسائل آیا منجر به تدبیری خواهد شد یا مثل اجراهای من این حرف‌ها با یک فوت به باد خواهد رفت. انتخاب موضوع اهدای عضو برمی‌گردد به آن روزی که گروه عصر جدید برای ساخت مستند به شهر ما آمده بودند. آن‌جا با دوستان در ماشین بودیم و داشتیم مسیری را می‌رفتیم که خواستم از حضورشان به‌ عنوان نوعی اتاق فکر استفاده کنم و چند موضوعی را که در نظرم بود، برایشان تعریف کنم. بچه‌های عصر جدید هم داشتند گوش می‌کردند تا که به موضوع مادر رسیدم. وقتی داشتم داستان را برایشان تعریف می‌کردم، گریه‌ام گرفته بود و وقتی به بچه‌ها نگاه کردم، دیدم که آنها هم گریه‌شان گرفته است. چنین شد که این کار را برای اجرا در فینال انتخاب کردم. برخی می‌گویند این اجراها تلخ است اما من این اجراها را تلخ نمی‌دانم، بلکه به نظر خودم اجراهای احساسی بودند. از نظر سلیقه شخصی، من با هنری که احساس نداشته باشد، چندان احساس نزدیکی نمی‌کنم. در مورد اجرای فینال من هم به‌ نظرم اشکی که سر این کار ریخته شد، اشک انسانیت بود و نه اشک تلخی و درد. درواقع موضوعاتی چون مادر و مهربانی‌ها و ایثارهایش یا امید برای کودکان سرطانی و مواردی از این دست چیزهایی نیستند که بهشان گفت تلخ.»  

ارسال نظر