زمان مطالعه: 7 دقیقه

این متجاوز را شناسایی کنید / او زنان و دختران جوان را در فضای مجازی شکار می کرد

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری مرد 35 ساله خبرداد که با اغفال دختران جوان در فضای مجازی با آنها دوست شده و آنان را مورد آزار و اذیت قرار می داده است.
01 شهریور 1398
شناسه : 14873
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/14873
2469+
بالا
سرهنگ کارآگاه علی گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری مرد 35 ساله خبرداد که با اغفال دختران جوان در فضای مجازی با آنها دوست شده و آنان را مورد آزار و اذیت قرار می داده است.

حادثه 24 - سرهنگ کارآگاه علی گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری مرد 35 ساله خبرداد که با اغفال دختران جوان در فضای مجازی با آنها دوست شده و آنان را مورد آزار و اذیت قرار می داده است.

معاون جنایی پلیس پایتخت ،  در تشریح خبر گفت : در چهارم اردیبهشت ماه سال گذشته ، خانم جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه 27 ویژه امورجنایی تهران و ارائه شکوائیه اظهار می دارد توسط یک مرد جوان حدوداً 35 ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

سرهنگ گودرزی افزود: شاکی پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار  داشت : حدود چند ماه قبل با شخصی که خود را فرشاد( 20 ساله)  معرفی می کرد در فضای مجازی آشنا و دوست شدم و طی این مدت با وی بصورت چت صحبت می کردم که او چندروز قبل از وقوع به من پیشنهاد داد تا همدیگر را حضوری ملاقات کنیم و از آنجایی که بین هردو ما صمیمت ایجاد شده بود و توانسته بود اعتماد مرا جلب کند  من هم پذیرفتم و روز حادثه با فرشاد در محدوده تهرانپارس قرار گذاشتم. ساعت پنج عصر بود که یک خودروی شاسی بلند مشکی تویوتا راو فور در مقابل من توقف کرد و دیدم شخص پشت فرمان فرشاد نیست. راننده که متوجه تردید من شد  گفت : من دایی  فرشاد هستم و خود را شاهین معرفی کرد و من هم سوار ماشین شدم و حرکت کردیم تا اینکه مرا به یک ساختمان 3 طبقه در همان محدوده برد. به محض ورود متوجه شدم ساختمان خالی از سکنه است و فهمیدم فرشادی در کار نیست . قبل از آنکه بتوانم اقدامی انجام بدهم در یک لحظه شاهین به سمتم حمله ور شد و هرچه التماسش کردم توجهی نکرد و بعداز اینکه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد رهایم کرد. بلافصله به دادسرا مراجعه کردم و از وی شکایت کردم.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در ادامه گفت : کارآگاهان اداره شانزدهم پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی محل وقوع جرم شدند که در تحقیقات اولیه هویت واقعی متجاوز بنام محمدرضا . ک  مورد شناسایی قرار گرفت که در بررسی سوابق کیفری وی دارای 10 فقره سابقه در زمینه های قتل ، شرارت ، آزار و اذیت، کلاهبرداری و... بود که با تایید تصویر وی  توسط شاکی ، کارآگاهان با بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم موفق به شناسایی مخفیگاه متجاوز در محدوده تهرانپارس شدند و با هماهنگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران در مورخه 19 اردیبهشت ماه 98 طی یک عملیات پلیسی دستگیر و به اداره 16 منتقل گردید.

سرهنگ گودرزی در ادامه افزود: در تحقیقات بعمل آمده از  محمدرضا . ک منکر هرگونه آزار و اذیت شد ولی پس از مواجهه با شاکی چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و لب به اعتراف گشود و در توضیح شیوه و شگرد خود در اغفال دختران در فضای مجازی گفت: من در تلگرام با عکس و هویت جعلی با شاکی آشنا شده و او را فریب دادم و نقشه ام را اجرا کردم. متهم ادامه داد'  طمعه هایم را از بین نوجوانان کم سن و سال در فضای مجازی  انتخاب می کردم و با آنان دوست می شدم و با جلب اعتماد آنان را به ساختمانی برده و مورد آزار و اذیت قرار می دادم.

سرهنگ کارآگاه گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به دستگیری مرد متجاوز و اعتراف صریح به بزه انتسابی وی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ می باشد.

سرهنگ کارآگاه گودرزی در پایان اشاره داشت : دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم از سوی مقام قضایی صادر و  شهروندان در صورت شناسایی فرد اعلامی ،

می توانند جهت تشکیل پرونده مقدماتی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند.

ارسال نظر