زمان مطالعه: 3 دقیقه

واژگونی نیسان با بار سیلندرهای اکسیژن در بزرگراه شهید لشگری

واژگونی خودروی وانت نیسان موجب مصدومیت راننده و پراکنده شدن سیلندر های گاز اکسیژن در سطح بزرگراه شهید لشگری شد.
30 مرداد 1398
شناسه : 14857
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/14857
2596+
بالا
واژگونی خودروی وانت نیسان موجب مصدومیت راننده و پراکنده شدن سیلندر های گاز اکسیژن در سطح بزرگراه شهید لشگری شد.

حادثه 24 - واژگونی خودروی وانت نیسان موجب مصدومیت راننده و پراکنده شدن سیلندر های گاز اکسیژن در سطح بزرگراه شهید لشگری شد.

پس از اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی شاهدین، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 05: 14 ظهر روز گذشته بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه 45 را به بزرگراه شهید لشکری، جنب سایپا دیزل روانه کرد.

بنا به اظهار علیرضا بابایی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی نیسان وانت حامل تعدادی سیلندر گاز اکسیژن درمسیر غرب به شرق بزرگراه شهید لشکری درحال حرکت بود که به دلیل نامعلومی پس از منحرف شدن از مسیراصلی در حاشیه فضای سبز وسط بزرگراه واژگون شد و تعداد 40 سیلندر 30 لیتری اکسیژن در سطح جاده و در اطراف خودروهای عبوری به طرزخطرناکی پراکنده شد.

وی اضافه کرد: راننده این خودرو که مردی حدوداً 30 ساله بود، قبل از رسیدن نیروهای امدادی توسط رانندگان خودروهای عبوری از داخل خودرو خارج شده بود.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و ضمن ایمن کردن محل و نصب علائم هشدار دهنده ی ایمنی در بزرگراه، پس از قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین آن، مشغول عملیات شدند.

بابابی در ادامه ابراز داشت: نیروهای آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی، راننده وانت بار را که از ناحیه ی دست وصورت مجروح شده بود، جهت انتقال به مرکز درمانی به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

وی با اشاره به این که علت وقوع این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خودروی واژگون شده توسط آتش نشانان و به وسیله جرثقیل به حالت اول بازگردانده و سپس به حاشیه ی امن بزرگراه منتقل شد.

ارسال نظر