زمان مطالعه: 2 دقیقه

اپراتور 110 و پسرخردسال منجی یک خانواده شدند

اقدام سریع و به موقع اپراتور مرکز فوریت های پلیسی 110 در استان لرستان ، جان خانواده ای را از مرگ حتمی نجات داد.
30 مرداد 1398
شناسه : 14854
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/14854
3281+
بالا
اقدام سریع و به موقع اپراتور مرکز فوریت های پلیسی 110 در استان لرستان ، جان خانواده ای را از مرگ حتمی نجات داد.

حادثه 24 - اقدام سریع و به موقع اپراتور مرکز فوریت های پلیسی 110 در استان لرستان ، جان خانواده ای را از مرگ حتمی نجات داد.

 سردار حاجی محمد مهدیان نسب گفت: کودک خردسالی ضمن تماس با پلیس 110 با لحنی مضطرب اعلام کرد ما تصادف کرده ایم و بدون دادن اطلاعات لازم تلفن را قطع می کند.

وی ادامه داد: اپراتور هوشمند پلیس به وخامت وضعیت پی برده و با بکارگیری تکنیک های خاص پلیسی، محل تصادف را شناسایی می کند که بدون فوت وقت نیروهای انتظامی برای نجات جان مصدومان به محل اعزام می شوند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: اپراتور مجرب 110 در اقدامی دیگر ضمن تماس با مرکز فوریت های پزشکی 115 با اشاره به واژگونی خودرو سواری از گرفتار شدن سرنشینان در درون خودرو خبرداد که در کمترین زمان ممکن تیم های امدادی نیز در صحنه حاضر می شوند.

سردار مهدیان نسب ادامه داد: در این حادثه، یک دستگاه خودرو سواری در جاده پرت و کم رفت و آمد در حوالی شهرستان دلفان واژگون شد که سرنشینان آن شامل یک زوج به همراه فرزندشان به علت مجروحیت و نیز قفل شدن درهای خودرو توانایی بیرون آمدن و نجات خود را نداشتند.

وی ادامه داد: با تلاش نیروهای انتظامی و امدادی، مصدومان به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند که در پیگیری های بعدی مشخص شد وضعیت جسمانی آنان رضایت بخش می باشد.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان با بیان اینکه اپراتورهای پلیس 110 از نیروهای آموزش دیده و متخصص پلیس هستند به شهروندان توصیه کرد: در صورت داشتن هرگونه نیاز پلیسی با مرکز فوریت های 110 تماس بگیرند .

به همت تلاش اعضای شورای حل اختلاف استان کرمانشاه انجام شد

ارسال نظر