زمان مطالعه: 3 دقیقه

واکنش دستگاه قضایی به گزارش تخلف فشن شو کودکان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت:گزارش تخلف برنامه فشن شو کودکان به دستگاه قضایی ارسال شده است تا متولی اصلی آن مشخص شود.
30 مرداد 1398
شناسه : 14848
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/14848
2265+
بالا
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت:گزارش تخلف برنامه فشن شو کودکان به دستگاه قضایی ارسال شده است تا متولی اصلی آن مشخص شود.

حادثه 24 - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت:گزارش تخلف برنامه فشن شو کودکان به دستگاه قضایی ارسال شده است تا متولی اصلی آن مشخص شود.

حجت الاسلام و المسلمین احمد عبداللهی نژاد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به برگزاری فشن شو کودکان اظهار داشت: گزارش تخلف این برنامه به دستگاه قضایی ارسال شده است تا متولی اصلی آن مشخص شود.

او افزود: با توجه به اینکه این برنامه بدون مجوز رسمی برگزار شده است، نهاد‌های ذی‌ربط در حال بررسی گزارش تخلف و متولی اصلی آن هستند.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه در گذشته گزارش فشن شو کودکان ارائه نشده و برای نخستین بار است که چنین موضوعی گزارش شده است، گفت: تا کنون چنین گزارشی نداشته‌ایم به جز هیئت استقبال سفیران خارجی که به اصفهان سفر کرده بودند و شرکت خدمات و تشریفات که از دختران خردسال و حتی جوان برای استقبال استفاده کرده بود که روند قضایی آن طی شد.

او تاکید کرد: مجوز چنین برنامه‌هایی باید از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه‌های مد و دستگاه‌های انتظامی اخذ شود که در غیر این صورت باید مشخص شود از طرف چه کسانی حمایت شده‌اند.

انتشار ویدئویی تحت عنوان فشن‌شوی کودکان در شبکه‌های اجتماعی که تعدادی دختر و پسر خردسال با لباس‌ها و به سبک غربی نمایش مد و لباس را اجرا می‌کردند، با واکنش بسیاری از مخاطبان و کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد. این گونه برنامه‌ها با سبک و سیاق غربی و غرب گرایی و بدتر از آن استفاده ابزاری از کودکان، در جهت کسب درآمد برگزار شده که می‌طلبد دستگاه‌های مربوطه و به ویژه مسئولان نظارت را دوچندان و از اقدامات مشابه جلوگیری به عمل آورند.

ارسال نظر