زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرد نقاب دار سرنشینان اتوبوسی در برزیل را گروگان گرفت

یک مهاجم نقاب‌دار با متوقف کردن یک اتوبوس روی پل ارتباط‌دهنده شهر‌های ریودوژانیرو به نیتروی در برزیل، همه سرنشینان اتوبوس را گروگان گرفت.
29 مرداد 1398
شناسه : 14833
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/14833
2223+
بالا
یک مهاجم نقاب‌دار با متوقف کردن یک اتوبوس روی پل ارتباط‌دهنده شهر‌های ریودوژانیرو به نیتروی در برزیل، همه سرنشینان اتوبوس را گروگان گرفت.

حادثه 24 - یک مهاجم نقاب‌دار با متوقف کردن یک اتوبوس روی پل ارتباط‌دهنده شهر‌های ریودوژانیرو به نیتروی در برزیل، همه سرنشینان اتوبوس را گروگان گرفت.

یک مرد مسلح نقاب دار با متوقف کردن اتوبوسی روی پل ارتباط دهنده شهر‌های ریودوژانیرو به نیتروی، همه سرنشینان اتوبوس را به گروگان گرفت.

فرد مسلح که ۱۸ مسافر یک اتوبوس را در برزیل گروگان گرفته بود به ضرب گلوله پلیس کشته شد. مهاجم تهدید کرده بود در صورت عکس العمل پلیس اتوبوس را آتش می‌زند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این حادثه ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح روز سه شنبه [امروز] آغاز شد. نقاب دار مسلح که خود یکی از مسافران اتوبوس بود پس از متوقف کردن آن روی پل ارتباطی، شیء سوخته‌ای را از پنجره اتوبوس به بیرون پرتاب و اعلام کرده بود یک نظامی است. این حادثه باعث ایجاد ترافیک سنگین روی پل شد.

شیلا سنا، سخنگوی پلیس راه فدرال برزیل پیش از کشته شدن این فرد درباره این حادثه گفت: مردی که خود را یک نظامی معرفی کرده، اتوبوس مدل گالو برانکو را روی پل ارتباط دهنده ریو-نیتروی متوقف کرد. او تهدید کرده اتوبوس را با مسافرانش آتش می‌زند. ما برای آزاد کردن گروگان‌ها با او در حال مذاکره هستیم. نمی‌دانیم انگیزه واقعی او چیست.

ارسال نظر