زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری جوان معتادی که مادرش را با چکش کشت

جانشین پلیس آگاهی استان فارس از قتل مادر توسط فرزند معتاد خود خبر داد و گفت: با تلاش کارآگاهان قاتل در مخفیگاهش دستگیر شد.
29 مرداد 1398
شناسه : 14827
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/14827
2226+
بالا
جانشین پلیس آگاهی استان فارس از قتل مادر توسط فرزند معتاد خود خبر داد و گفت: با تلاش کارآگاهان قاتل در مخفیگاهش دستگیر شد.

حادثه 24 - جانشین پلیس آگاهی استان فارس از قتل مادر توسط فرزند معتاد خود خبر داد و گفت: با تلاش کارآگاهان قاتل در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ کاووس حبیبی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شیراز، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند مقتول که زنی میانسال است به وسیله اصابت جسم سخت از ناحیه سر، به قتل رسیده است.

سرهنگ حبیبی خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات فنی و تخصصی و به دست آوردن سرنخ‌هایی در این زمینه، موفق به شناسایی قاتل که فرزند مقتول است شدند.

جانشین پلیس آگاهی استان با بیان اینکه کارآگاهان موفق شدند قاتل را در مخفیگاهش دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهند، تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی اقرار کرد که به دلیل اعتیاد شدید به مواد مخدر با مادر خود درگیر شدم و بوسیله یک چکش وی را از ناحیه سر به قتل رساندم.

ارسال نظر