زمان مطالعه: 1 دقیقه

هتل آسمان شیراز در آتش سوخت

زیرزمین هتل در حال ساخت آسمان ، در شیراز طعمه حریق شد .
12 مرداد 1398
شناسه : 14439
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/14439
2174+
بالا
زیرزمین هتل در حال ساخت آسمان ، در شیراز طعمه حریق شد .

زیرزمین هتل در حال ساخت آسمان ، در شیراز طعمه حریق شد .

به گزارش حادثه 24 مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری شیراز گفت:بخش زیرزمین هتل هجده طبقه در حال ساخت آسمان در خیابان رودکی شیراز دچار حریق شده و دود به طبقات بالاتر نیز سرایت کرده است .

محمدهادی قانع افزود :بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه نیروهای آتش‌نشانی از پنج ایستگاه به محل اعزام شده اند و عملیات مهار آتش و نجات کارگران گرفتار در طبقات بالایی هتل آغاز شده است.

آتش گرفتن ضایعات در زیرزمین این هتل ، علت این حریق اعلام شده است

محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس فارس نیز از اعزام چندین دستگاه آمبولانس به محل حادثه خبر داد و گفت: تکنسین های اورژانس هم اکنون در سر صحنه حادثه هستند .

در ساختمان هتل حدود ۳۰ کارگر مشغول به کار بودند که نیروهای آتش‌نشانی آن‌ها را نجات دادند و خوشبختانه به شخصی آسیب وارد نشده است.

هتل آسمان که پرونده قضایی آن از سال ۱۳۹۴ به اتهام تخلف در ارتفاع و تعداد طبقات اضافی باز شده است، حریم منظری ارگ کریمخان زند در شیراز را مخدوش کرده است. سازمان میراث فرهنگی معتقد است که مزاحمت منظری این هتل، از ثبت این ارگ تاریخی در فهرست آثار جهانی یونسکو مانع شده است.

هتل درحال ساخت است اما باید تکلیف آن زودتر روشن شود. این پرونده شاکیان زیادی دارد از سرمایه‌گذار گرفته تا شهرداری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری. هتل حریم منظری ارگ کریمخان را مخدوش کرده و ثبت آن در فهرست جهانی یونکسو را به تعویق انداخته است. باید طبقات مزاحم آن تخریب شود که تعداد آن به رأی دادگاه موکول شده است.

ارسال نظر