زمان مطالعه: 3 دقیقه

قاتل بردیا کوچولو قصاص شد

زنی که در جنایتی هولناک پسربچه 5 ساله ای را در یکی از محله‌های کلاردشت به قتل رسانده بود، سحرگاه دیروز در محوطه زندان نوشهر به دار مجازات آویخته شد.
27 تیر 1398
شناسه : 14109
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/14109
3713+
بالا
زنی که در جنایتی هولناک پسربچه 5 ساله ای  را در یکی از محله‌های کلاردشت به قتل رسانده بود، سحرگاه دیروز در محوطه زندان نوشهر به دار مجازات آویخته شد.

زنی که در جنایتی هولناک پسربچه 5 ساله ای  را در یکی از محله‌های کلاردشت به قتل رسانده بود، سحرگاه دیروز در محوطه زندان نوشهر به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش حادثه 24  ماجرای این جنایت به تابستان سال 95 برمی‌گردد. نهم تیرماه بود که بردیای پنج ساله ناپدید شد و خانواده‌اش هر چه گشتند ردی از او به‌دست نیاوردند. وقتی ماجرا به پلیس گزارش شد، جست‌وجوها برای یافتن پسربچه گمشده ادامه یافت تا اینکه 18ساعت بعد جسد  او در حالی پیدا شد که دهانش با روسری بسته شده و جسدش داخل کیسه قرار داده شده بود.

پس از این حادثه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان مازندران برای شناسایی قاتل شروع کردند و طولی نکشید که مشخص شد عامل جنایت کسی جز پرستار مادربزرگ بردیا نیست که حتی در مراسم خاکسپاری بردیا هم شرکت کرده بود.

این زن بازداشت شد و اگرچه همه شواهد علیه او بود اما اصرار داشت که بیگناه است. او در نهایت پس از گذشت 2 ماه قفل سکوتش را شکست و راز قتل بردیا کوچولو را فاش کرد. وی اعتراف کرد که روز حادثه وقتی بردیا روی ایوان خانه بوده و بازی و شیطنت می کرده از دست او عصبانی شده و از روی حسادت تصمیم به قتل او میگیرد. او گفت: من نمی توانستم برای فرزندم امکاناتی را که بردیا در اختیار داشت را فراهم کنم به همین دلیل به او حسودی می‌کردم. روز حادثه هم وقتی از دست او عصبانی شدم پس از کشاندن بردیا به حمام وی را به قتل رساندم و سپس جسدش را داخل کیسه گذاشته و در رودخانه نزدیک خانه مان انداختم.

متهم پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان مازندران به قصاص محکوم شد و حکم به تایید قضات دیوان عالی کشور رسید. پس از قطعی شدن رای، شمارش معکوس برای قصاص متهم شروع شد تا اینکه سحرگاه دیروز وی در محوطه زندان نوشهر به دار مجازات آویخته شد.

ارسال نظر