زمان مطالعه: 4 دقیقه

خانم خبرنگار در محاکمه نجفی از نقش پرستو ها می گوید

در محاکمه نجفی رئیس دادگاه از معصومه رشیدیان خبرنگار انصاف نیوز خواست که در جایگاه قرار بگیرد.
22 تیر 1398
شناسه : 13986
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/13986
3246+
بالا
در محاکمه نجفی  رئیس دادگاه از معصومه رشیدیان خبرنگار انصاف نیوز خواست که در جایگاه قرار بگیرد.

در محاکمه نجفی  رئیس دادگاه از معصومه رشیدیان خبرنگار انصاف نیوز خواست که در جایگاه قرار بگیرد.

به گزارش حادثه 24 رشیدیان با حضور در جایگاه گفت: یک سال پیش در زمان استعفای آقای نجفی گزارشی تحت عنوان نقش پرستوها در حذف سیاستمداران منتشر شد. ما هم مباحثی شنیده بودیم که زنی در زندگی ایشان حضور دارد و تلاش من برای برقراری تماس با آقای نجفی بی نتیجه ماند. اما وقتی عکس‌های دونفره ایشان منتشر شد نامشان دوباره بر سر زبان‌ها افتاد. بار دیگر شماره خانم استاد را گرفتیم و تماس‌های بعدی از سوی خانم استاد صورت گرفت. مصاحبه اول آبان ۹۷ بود و تماس بعدی ایشان دی ماه و تماس آخرشان روز پیش از حادثه بود. در مصاحبه دوم مسائل خصوصی را مطرح می‌کردند که برای درج در رسانه سیاسی موضوعیت نداشت اما چون تماس گرفته بودند من به عنوان یک خبرنگار باید پیگیری می‌کردم و از ایشان خواستم به دفتر بیایند. خانم استاد تاکید داشتند صدایشان ضبط می‌شود و گفت مدارکی دارند که نشان می‌دهد نجفی قول‌هایی به او داده است. در مصاحبه دوم گفته بودند که در زندگی شخصی شأن مشکل دارند که من خواستم به انصاف نیوز بیایند که بار اول قبول کردند و بار دوم کنسل کردند. ساعت سه بعد ازظهر مسائل شخصی شأن را مطرح کردند که گفتم به دفتر بیایید و او گفت ممکن است بیایم و بعد پیام داد که به سفر می‌رویم و دو عکس نوشته فرستاد با این مضمون که سکوت کنندگان همراه ظلم هستند.

رشیدیان در پاسخ به سوال رئیس دادگاه مبنی بر اینکه شما خبرنگار سیاسی بودید حال ایشان مسائل سیاسی را مطرح می‌کرده یا مسائل خصوصی را؟ گفت: ابعاد خصوصی را مطرح می‌کردند. در آخرین تماسی که گرفتند گفت که نجفی همسر اول خود را طلاق داده و من می‌خواهم این را رسانه‌ای کنم چون ایشان قول‌هایی داده است ولی اموال خود را به همسر و دخترش داده است.

وی در پاسخ به سوال رئیس دادگاه مبنی بر اینکه مسائل سیاسی یا اجتماعی را مطرح نمی‌کرد؟ گفت: نه اما می‌گفت پدرم می‌گوید دخترم همسر دوم مردی شده که سن بالایی دارد. یک بار از او پرسیدم آیا آقای نجفی با شما زندگی می‌کند که گفت بله و این باور به من القا شده بود که روابطشان حسنه است.

ارسال نظر