زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت طلا توسط نظافتچی خانه در محله ستارخان

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق طلا و جواهرات در محدوده محله ستارخان خبر داد.
05 آبان 1403
شناسه : 126279
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/126279
60+
بالا
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق طلا و جواهرات در محدوده محله ستارخان خبر داد.

حادثه 24 - سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق طلا و جواهرات در محدوده محله ستارخان خبر داد.

سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی مراجعه و شکایت شهروندی مبنی بر به سرقت رفتن طلا و زیورآلات از منزل وی، تیم عملیات کلانتری ۱۱۸ ستارخان پیگیری موضوع را بر عهده گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری در محل سرقت حاضر و دریافتند که هیچ‌گونه آثار تخریبی به جهت ورود به منزل وجود ندارد و با بررسی دوربین‌های مدار بسته و استفاده از شیوه‌های پلیسی، موفق به شناسایی هویت سارق شده و طی تحقیقات مشخص شد که متهم به عنوان نظافتچی به منزل شاکی رفت و آمد داشته که طی هماهنگی‌های قضائی، مأموران به مخفیگاه متهم اعزام شده و طی یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم به جرم خود مبنی بر سرقت طلا و جواهرات از منزل شاکی اعتراف کرده و اظهار داشت که در زمانی که برای انجام نظافت به منزل شاکی مراجعه نموده و با توجه به اطلاع از محل نگهداری طلا و جواهرات، آنها را به سرقت برده است.

سرهنگ افشار با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال به سرقت رفته حدود ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: متهم در پی جوئی های انتظامی گفت: اموال مسروقه را به مال‌خر فروخته است.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: دستگیری مال‌خر در دستور کار پلیس قرار دارد و متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر