زمان مطالعه: 2 دقیقه

عامل اسیدپاشی در غرب تهران شناسایی شد

یک ماه پس از اسیدپاشی روی مردی در غرب تهران ماموران پلیس موفق به شناسایی و دستگیری عامل این حادثه شدند؛ اما متهم که یکی از دوستان نزدیک قربانی است دست داشتن در این ماجرا را انکار می‌کند.
04 آبان 1403
شناسه : 126265
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/126265
120+
بالا
یک ماه پس از اسیدپاشی روی مردی در غرب تهران ماموران پلیس موفق به شناسایی و دستگیری عامل این حادثه شدند؛ اما متهم که یکی از دوستان نزدیک قربانی است دست داشتن در این ماجرا را انکار می‌کند.
عکس: حادثه 24

حادثه 24  یک ماه پس از اسیدپاشی روی مردی در غرب تهران ماموران پلیس موفق به شناسایی و دستگیری عامل این حادثه شدند؛ اما متهم که یکی از دوستان نزدیک قربانی است دست داشتن در این ماجرا را انکار می‌کند.

این حادثه اواخر شهریورماه امسال در غرب تهران اتفاق افتاد و در جریان آن یک موتورسوار با پاشیدن اسید روی مردی گریخت. در جریان این حادثه مرد جوان دچار سوختگی شدیدی از ناحیه سر و صورت شد و تا هفته‌ها مداوای وی ادامه پیدا کرد. او چند روز قبل برای شکایت به دادسرای امور جنایی رفت و با شکایت از عامل این اسیدپاشی خواستار دستگیری و مجازات او شد.

این مرد درباره آنچه که در روز حادثه اتفاق افتاده گفت:‌ به محل کارم می‌رفتم که یک نفر از پشت صدایم کرد و وقتی رویم را برگرداندم مرد موتورسواری که نقاب به چهره داشت روی سر و صورتم اسید پاشید. من از درد به خودم می‌پچیدم و چشمانم به درستی جایی را نمی‌دید اما مرد موتورسوار همان موقع فرار کرد و من با کمک مردم به بیمارستان منتقل شدم.

با آغاز تحقیقات در این باره ماموران راهی محل حادثه شدند و در جریان بررسی‌های میدانی خود متوجه شدند که چند دوربین مداربسته در محل حادثه وجود دارد و فیلم لحظه اسیدپاشی ثبت شده است. بازبینی این تصاویر اولین سرنخ را در اختیار ماموران قرار داد و آنها موفق شدند از طریق شماره پلاک موتورسیکلت، مرد اسیدپاش را شناسایی و دستگیر کنند.

بازجویی از متهم نشان داد که او یکی از دوستان شاکی است که از مدتی قبل با وی دچار اختلاف مالی شده بود و به احتمال زیاد همین اختلافات انگیزه اسیدپاشی است. با این وجود وقتی بازجویی‌ها از او ادامه پیدا کرد، به کلی دست داشتن در اسیدپاشی را انکار کرد. این انکارها در حالی بود که تصاویر به دست آمده از محل حادثه متهم را در حال ارتکاب جرم نشان می‌داد.

 بر اساس این گزارش، هم اکنون متهم با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد و تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر