زمان مطالعه: دقیقه

دندانپزشک هوسباز به هیچ زنی رحم نمی‌کرد

یک مرد آمریکایی که در پوشش دندانپزشک به زنان تجاوز می‌کرد، توسط پلیس شهرستان اسکس در ایالت نیوجرسی بازداشت شد.
29 مهر 1403
شناسه : 126141
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/126141
88+
بالا
یک مرد آمریکایی که در پوشش دندانپزشک به زنان تجاوز می‌کرد، توسط پلیس شهرستان اسکس در ایالت نیوجرسی بازداشت شد.

حادثه 24 - یک مرد آمریکایی که در پوشش دندانپزشک به زنان تجاوز می‌کرد، توسط پلیس شهرستان اسکس در ایالت نیوجرسی بازداشت شد.

روز دوشنبه ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر)، یک زن جوان به پلیس مراجعه کرد و ادعا کرد که در یک سایت تبلیغاتی آنلاین با تبلیغات یک دندانپزشک روبرو شده است که برای خدمات روکش دندان تخفیف‌های قابل توجهی ارائه می‌دهد. این زن پس از تماس با شماره‌ تلفنی که در آگهی بود و توافق بر سر قیمت، برای معاینه به مطب دندانپزشک مراجعه کرد.

وی در ادامه بیان کرد که هنگامی که قصد نشستن بر روی صندلی دندانپزشکی را داشت، این مرد به او حمله و تجاوز کرد. با این اطلاعات، پلیس به سرعت به مطب دندانپزشک اعزام شد و او را دستگیر کرد.

جاناتان کلمبو، ۳۱ ساله و ساکن اورنج کانتی، در بازجویی‌ها به پلیس گفت که خود را به عنوان دندانپزشک در سایت‌های مختلف و فضای مجازی معرفی کرده و قربانیان را با صحبت درباره کار و تخفیف‌های ویژه به دام می‌انداخته است. وی توضیح داد که پس از انتقال قربانیان به اتاق معاینه، نیت شوم خود را عملی می‌کرده است.

پلیس همچنین بیانیه‌ای صادر کرد و از دیگر افرادی که ممکن است قربانی این دندانپزشک قلابی شده باشند، خواست تا به اداره پلیس مراجعه کنند. به گفته پلیس، پرونده متهم به اتهام تجاوز و کلاهبرداری در حال بررسی است و تحقیقات ادامه دارد.

آخرین اخبار وبگردی، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی را در صفحه وبگردی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 
ارسال نظر