زمان مطالعه: دقیقه

افزایش شمار فوتی‌های تصادف زنجیره‌ای آزادراه ساوه- همدان +تصاویر

28 مهر 1403
شناسه : 126028
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/126028
227+
بالا

حادثه 24 - در این تصادف که شامگاه امروز رخ داد خودرو‌های پراید، ساینا و تیبا با یکدیگر برخورد کردند و به گفته حافظی رئیس اورژانس شهرستان ساوه تا این لحظه ۱۰ نفر فوت و هشت نفر مصدوم شده اند و احتمال افزایش جان باختگان وجود دارد.

فرمانده پلیس راه استان مرکزی علت سانحه تصادف را انحراف یک خودروی سمند به لاین مخالف اعلام کرد.

به گفته سرهنگ آشوری در این سانحه که ساعت ۱۷:۲۱ امروز در کیلومتر ۵۵ آزادراه ساوه همدان رخ داد یک دستگاه خودروی سواری سمند به لاین مخالف وارد شده است و در ابتدا به صورت رخ به رخ با یک سواری تیبا برخورد کرده و پس از آن دو دستگاه خودروی پراید نیز که در مسیر خود درحال حرکت بوده اند با خودرو‌های سمند و تیبا برخورد کرده اند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه راهور فراجا، در تشریح جزئیات تصادف مرگبار امروز در آزادراه ساوه - همدان اظهار داشت: این حادثه دلخراش بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی سواری سمند، پراید و تیبا رخ داد که متأسفانه ۱۱ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و ۶ نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ بهروز خانپور، افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که خودروی سمند به دلایلی که هنوز قطعی نشده، از مسیر اصلی منحرف و به لاین مخالف وارد شد که در این میان با دو خودروی پراید و تیبا به شدت برخورد کرد. یکی از عوامل موثر در وقوع این حادثه، سرعت بالای خودروی سمند و ناتوانی راننده در کنترل آن بوده است.

سرهنگ خانپور با تأکید بر خطرات موجود در این بخش از آزادراه گفت: محل وقوع این تصادف از نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای است که متأسفانه فاقد علائم هشداردهنده و راهنمای مناسب است، اما علت دقیق این تصادف همچنان توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی قرار دارد و جزئیات بیشتری در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در پایان از رانندگان خواست تا ضمن رعایت سرعت مجاز، توجه ویژه‌ای به نقاط خطرناک جاده‌ای و هشدارهای پلیس داشته باشند تا از وقوع حوادث مشابه جلوگیری شود.

حادثه رانندگی در جاده ساوه - همدان ۱۱ کشته و هفت مجروح برجا گذاشت - ایرنا

سانحه رانندگی در اتوبان ساوه - همدان ۱۰ کشته و ۸ مصدوم بر جای گذاشت - ایسنا

سانحه مرگبار ساوه به همدان ۱۱ کشته و ۷ مصدوم بر جای گذاشت - خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

جماران - وحشتناک ترین تصادف امروز در ایران با 11 فوتی و 8 مصدوم! + عکس ها -  صاحب‌خبر

 

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 
ارسال نظر