زمان مطالعه: 1 دقیقه

فروش خودروی هیوندا ‌مالباخته را تا یک قدمی مرگ برد

مردی جوان وقتی آگهی فروش خودروی خارجی خود را در یکی از سایت‌‌ها منتشر کرد، تصور نمی‌کرد گرفتار حادثه‌ای شود که او را تا پرتگاه مرگ پیش خواهد برد.
26 مهر 1403
شناسه : 125998
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/125998
212+
بالا
مردی جوان وقتی آگهی فروش خودروی خارجی خود را در یکی از سایت‌‌ها منتشر کرد، تصور نمی‌کرد گرفتار حادثه‌ای شود که او را تا پرتگاه مرگ پیش خواهد برد.

 حادثه 24 - مردی جوان وقتی آگهی فروش خودروی خارجی خود را در یکی از سایت‌‌ها منتشر کرد، تصور نمی‌کرد گرفتار حادثه‌ای شود که او را تا پرتگاه مرگ پیش خواهد برد.

چند روز قبل مردی جوان تصمیم به فروش خودروی هیوندای خود گرفت. او در یکی از سایت‌ها، آگهی فروش ماشینش را منتشر کرد و چند نفر با او تماس گرفتند و درنهایت یکی از آنها با قیمتی که فروشنده اعلام کرده بود موافقت کرد اما گفت که قبل از معامله، کارشناس باید سلامت فنی ماشین را تأیید کند. به این ترتیب خریدار و فروشنده برای بررسی فنی ماشین توسط کارشناس قرار گذاشتند و فروشنده سوار بر ماشینش راهی آنجا شد.

مرد جوان وقتی به محل قرار رسید با 4مرد روبه‌رو شد. یکی از آنها مدعی شد که خریدار است که به همراه کارشناس ماشین و 2نفر از دوستانش آمده است. فروشنده که هنوز نمی‌دانست ماجرا از چه قرار است، حرف‌های این مرد را باور کرد و اجازه داد که همگی سوار ماشین شوند. در این میان فردی که مدعی بود کارشناس است پشت فرمان نشست و صاحب ماشین کنارش و بقیه روی صندلی عقب. ماشین شروع به حرکت کرد اما در بین راه 2 نفر که در صندلی عقب نشسته بودند چاقویی روی پهلوی صاحب ماشین قرار دادند و تهدیدش کردند که اگر حرکتی کند، او را خواهند کشت.

فروشنده که تازه متوجه شده بود در دام دزدان خشن گرفتار شده به جدال با آنها پرداخت. سارقان بی‌رحم که نقشه کشیده بودند هرطوری شده ماشین را سرقت کنند با چاقو چند ضربه به وی زدند. مالباخته که خودش را در یک قدمی مرگ می‌دید، در ماشین را باز و خودش را به بیرون پرتاب کرد. رانندگان خودروهای عبوری که شاهد ماجرا بودند به اورژانس زنگ زدند و مرد زخمی برای درمان به بیمارستان انتقال یافت. او به کما رفت و حالش مساعد نبود اما پس از یک هفته، به هوش آمد و به زندگی برگشت. این مرد پس از بهبودی به طرح شکایت پرداخت و هم‌اکنون تلاش مأموران پلیس آگاهی تهران برای شناسایی و دستگیری سارقان خشن و بی‌رحم ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر