زمان مطالعه: 1 دقیقه

طلسم‌شکنی و انرژی‌درمانی ترفندی برای کلاهبرداری در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری فردی که با ترفند درمان با طب سنتی و طلسم‌شکنی اقدام به کلاهبرداری از یکی از شهروندان کرده بود، خبر داد.
25 مهر 1403
شناسه : 125945
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/125945
84+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری فردی که با ترفند درمان با طب سنتی و طلسم‌شکنی اقدام به کلاهبرداری از یکی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری فردی که با ترفند درمان با طب سنتی و طلسم‌شکنی اقدام به کلاهبرداری از یکی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان خانم مبنی بر اینکه فردی کلاهبردار با ترفند طب سنتی و طلسم‌شکنی مقداری طلا به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس کلانتری ۱۲ بازار قرار گرفت.

 وی افزود: این خانم در تحقیقات پلیسی اظهار داشته که مدت یک سال است به‌علت مشکلات جسمی رو به درمان طب سنتی آورده و در این مدت با فردی که در یکی از خیابان‌های قزوین مطبی با عنوان طب سنتی دایر و هر ۱۰ روز از شهر قم برای ویزیت بیماران در این محل حاضر می‌شود، آشنا شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بیان کرد: برابر اظهارات شاکی، این فرد به بهانه طلسم‌شکنی و انرژی‌درمانی مقداری طلا به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از مالباخته کلاهبرداری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از تأیید صحت اظهارات شاکی، مأموران بعد از هماهنگی قضائی با اعزام به محلی که در آن تجویز داروهای گیاهی، حجامت، انرژی‌درمانی، ماساژ، فروش قرص و عرقیجات، دعانویسی، رمالی و موارد دیگر برای مراجعینی که اغلب آن‌ها خانم‌های جوان بودند، انجام می‌شده، آن را پلمب و متهم را با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

خدایی با بیان اینکه لازم است شهروندان جهت دریافت خدمات پزشکی به مراکز مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراجعه کنند، بیان کرد: گاهی افراد شیاد و کلاهبردار در پوشش‌های قانونی و مذهبی و جعل اسناد، اقدام به اجاره اماکن و نصب تابلوهای دروغین کرده و جان، مال و حیثیت افراد را در معرض خطر قرار می‌دهند.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر